Inlägg från: Junija |Visa alla inlägg
  • Junija

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Gisse: Skulle mer än gärna se att nästa träff blidde hos dig. Men vågar du verkligen det? Har Calcio inte skvallrat ännu?

Panda: Du är jätteduktig som ger dig på att sluta röka!! *håller mina tummar att abstinensen inte blir för hård*

Soleil: Tips emot förkylningar skulle inte sitta fel. Misstänker att det är min tur nästa gång. Har haft ett snormonster bredvid mig inatt. Mitt gamla knep visade sig ju vara helt bortkastat, så jag har inga råd tyvärr

Fru B: Att bo i Norrland innebär ju en enda lång för/nedkylning - tio månader vinter Nä, fytterackarn vetduva'
    Junia vaknade med feber, men den gick ner efter Alvedonen - nu sover hon

Tinto: Grattis till fiskföräldraskapet! Du råkar inte ha ett foto på akvariet?

Petunia: Jag hade lust att hälla kaffet över datorn. Det är nåt fel på den och den behöver lämnas in på service, men då måste jag leva utan dator och det vet jag inte om jag klarar

Madge: Jag gjorde samma tabbe igår; köpte en juice som var utgångsdatum i övermorgon (det brukar ju vara låååång hållbarhet på juicer - men den smakade jäst. Ska lämna tillbaka den idag.

Yohanna: Det är inte ofta man välkomnar en förkylning, men i detta fall kanske man kan se den som en hjälp Du är jätteduktig!!!

Suzanna: Goddagens! Allt väl?

• Junija

Manda: Du är jätteduktig på att göra gubbar Här kommer några fler:

Säg nu till mamma att hon ska göra våfflor. Det har nämligen Junia fått idag, så det är orättvist om inte du också får några

• Junija

Fru B: Ingen pizza-hemkörning i stan?

• Junija
    Junia har lyckats ställa om örontempen till Fahrenheit
  • Junija

Petunia: Är helt övertygad om att Junia blir datanörd - hennes pappa jobbar med det till råga på allt. Så hon har att brås på Hon har redan fått ett eget tangentbord som hon slår på då och då.

• Junija

Nu spelar Junia och pappa fotboll inomhus Sambo sparkar bollen mot mig och gör en tunnel, då utbrister han: "JAG FICK IN DEN MELLAN DINA BEN!!"

Vi har grannar! Va ska dom tro??????

• Junija

Fru B: Vad tror du om mig?

Petunia: Det lät smarrigt. Måste prova...

• Junija

Nu går skam på torra land Mitt barn tittar på mig och säger "Banta!"

Försöker utröna vad hon egentligen menar, för det kan väl ändå inte gått så långt så hon förolämpar mig redan?

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D