Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Gisse: Skulle mer än gärna se att nästa träff blidde hos dig. Men vågar du verkligen det? Har Calcio inte skvallrat ännu?
Panda: Du är jätteduktig som ger dig på att sluta röka!! *håller mina tummar att abstinensen inte blir för hård*
Soleil: Tips emot förkylningar skulle inte sitta fel. Misstänker att det är min tur nästa gång. Har haft ett snormonster bredvid mig inatt. Mitt gamla knep visade sig ju vara helt bortkastat, så jag har inga råd tyvärr
Fru B: Att bo i Norrland innebär ju en enda lång för/nedkylning - tio månader vinter Nä, fytterackarn vetduva'
Junia vaknade med feber, men den gick ner efter Alvedonen - nu sover hon
Tinto: Grattis till fiskföräldraskapet! Du råkar inte ha ett foto på akvariet?
Petunia: Jag hade lust att hälla kaffet över datorn. Det är nåt fel på den och den behöver lämnas in på service, men då måste jag leva utan dator och det vet jag inte om jag klarar
Madge: Jag gjorde samma tabbe igår; köpte en juice som var utgångsdatum i övermorgon (det brukar ju vara låååång hållbarhet på juicer - men den smakade jäst. Ska lämna tillbaka den idag.
Yohanna: Det är inte ofta man välkomnar en förkylning, men i detta fall kanske man kan se den som en hjälp Du är jätteduktig!!!
Suzanna: Goddagens! Allt väl?