Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Fru B: Alla temperaturer över -8ºc är åt h-e för kallt!!!! *passar på att schasa iväg boaormen*
Piaf: Då smäller det!!
Fru B: Alla temperaturer över -8ºc är åt h-e för kallt!!!! *passar på att schasa iväg boaormen*
Piaf: Då smäller det!!
Yohanna: Ditt intresse för obehagliga reptiler är inget vi andra stöder här, så vi ber dig vänligt men bestämt att låsa in odjuret igen. *ser myndig och auktoritär ut*
Björkeli: Hoppas du får bra behandling för magen. Det är hemskt när magen kärvar
Calcio: Hej!! Det var länge sen!! Kul att se dig
Michiara: Hej! Tror inte vi har träffats. *tar i hand*
Fru B: Samma problem här Broderade en kalender till Junia som jag lyckats packa ner någonstans. Nu hinner jag ju inte hänga upp första paketen i den *buhuuuu*
Björkeli: Japp, sitter mestadels på kontor
Fru B: Jag hjälper till att ropa på yohanna
BoPFA Och det betyder?
Calcio: slarvemamma här också ? tänkte fylla en del av paketen med choklad Jag blir nämligen alldeles glad när jag ser hur lycklig Junia blir av just choklad
Men hallåå! Jag då? Jag fattar ju noll
Men nu måste ni berätta!!!!!!!!!!!
Calcio: Har du läst min dagbok? Vill ju att även du ska veta varför jag varit en frånvarande glass
Fru B: Ahaaa BoPFA
Du kan inte som jag, ha lagt den bland övrig bråte som man får över varje år efter jul? Jag råkar ju veta att min adventskalender ligger i kartongen med hundra andra julsaker. Den torde stå i nya lägenheten vid det här laget.
cotton: Thank you Vi flyttar bara till en större lägenhet i ett barnvänligare område. F n bor vi ju mitt i pulsen utan lekpark och med stortrafiken alldeles inpå. Känns inte helt rätt för min jätteljuva dotter att behöva vistas och växa i
Fru B: Då kanske du har lagt den i lådan med dukar