Inlägg från: Madge |Visa alla inlägg
  • Madge

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Någon här idag?

• Madge

Jag vill göra något idag, men vet inte vad. Tänkte åka in till stan, men vet inte om jag orkar. Är lite mör efter allt jobbande

• Madge

Piaf, vad modiga ni är! Grattis, hoppas allt kommer gå bra nu! Tufft av er att göra .

Jättesnygg bil Calcio!

Här var det lite, lite, lite snö på morgonen. Eller det var kanske bara frost... Lite vitt var det i alla fall !

Vi har fått en inbjudan till sambons plastsysters prästvigning i Lund i januari. Det vill jag gå . Men, vågar man åka till Skåne ?

• Madge

Vanilla:
    Och jag då som har fem minuter gångtid till jobbet om jag får i lungt tempo

• Madge

calcio: Nästan, i samma bostadsområde (miljonprogramsområde ). Fast om en månad har jag fått längre till jobbet

• Madge

Det kommer faktiskt bli jätteskönt att ha en bit till jobbet. Man har den där lilla biten på väg till och från jobbet.

• Madge

Japp. Vi flyttar till ett annat område och större lägenhet. Kommer att få börja busspendla och använda bil ibland. Då kommer det bli tidiga mornar för mig eftersom jag börjar kl. 7 de dagar jag har morgontur

• Madge

Är sååå trött, men sambon har stängt in sig i sovrummet för telefonmöte . Får hitta på något så jag håller mig igång .
    Har tittat på Grey´s Anatomy. Den var ju bra!

• Madge

Tror jag hoppar espresso. Föredrar vanligt kaffe med socker .

Här är det bra, sambon är nog lite sur på mig. Eller var igår iaf

• Madge

Hej! Nu har jag varit på föreläsning! Fyra timmar !

Låter som ni haft en skrattrik eftermiddag i tråden

marsbarn: Men, vad hemskt . Låter som en hemsk chef!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D