Inlägg från: Lalune2 |Visa alla inlägg
  • Lalune2

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Underbara presbilder, Pet & Piaf!

Hoppas du har det riktigt kul ikväll bj!

• Lalune2

Godmorgon tjejer!

Hur står det till idag? Själv ska jag snart iväg till jobbet men var ju tvungen att säga godmorgon till mina favvistjejer! *Ställer in en frukostbricka med nybakat bröd, färskpressad apelsinjuice och rykande hett kaffe!*

Fasiken vad mörkt det är ute!

• Lalune2

Godkväll allihopa!

Hur har ni det i det underbara snövädret? Jag bara älskar när det är tjockt med snö på mark och grenar och sen tända ljusslingor i träden. Då blir jag nästan religiös!

Vad kul att se dig igen Junija!

• Lalune2

Jaaaaaaaaaaaaaaaa, AGNES VANN!!!!!!

Jag tyckte SEbbe sjöng vinnarlåten helt fantastiskt och trodde faktiskt att han hade segern som i en ask då.

Men Björkeli, vad jobbigt för dig!
    Min mamma har IBS och jag vet att det är verkligen inte roligt, din stackare.

• Lalune2

Godkvällen!

Kan meddela att även jag är en Rabbit & Pearl!

25 % Bitch blev jag, däremot drama queen...

...80 %!!! Nog för att jag visste att jag är en drama queen uti fingerspetsarna men 80 %!?

Hmpff, testerna är nog inte tillförlitliga!

NNu är det sängen, hinner knappt skriva längre nuförtiden känns det som. Mycket hemma, mycket jobbet, lite ork och lust, min mamma ska opereras för höften och dessutom ligger min gudfar döende, så ddet är lite mycket just nu, men jag gör små gästspel då och då. Hoppas ok!

• Lalune2

21.30, vad hände då?

Absolut Madge, jag är med! Sjunger gärna till omgivningens förtret.

Junija är ju en j-l på snuskvisor har jag hört så den genren vinner nog hon lätt, men det finns ju andra grenar!

• Lalune2

Aha, jag är med! Efter ett glas vin är man inte lika skärpt i skallen som vanligt (om man nu någonsin är det! )

• Lalune2

Jamen, det är ju inte fy skam! Du som har slutat amma och allt. Var har du maken då?

• Lalune2

Kul...

Låter lika SPA-LPA inspirerat som min kväll; maken nattade sonen vid halvåtta och vaknade igen vid halvtio, bara för att vara skittrött.

Hå hå ja ja, tur att vi kan roa oss själva!

• Lalune2

Vad har du att välja på?

Snyftarballader (typ My heart will go on med Celine Dion), riktiga raggargrejer som Eddie Medusalåtar el Metallica kanske kan vara lite alternativ?

• Lalune2

Ha ha ha Madge! Vilken kanonidé.

Hmm FB... Kan inte rekommendera Mr and MRs Smith, dålig handling men kul iofs att se just för att de träffades.

Finding Neverland är helt underbar, jätte jättebra. Coach Carter är bra. Saving Christmas med Ben Affleck garvade vi rätt bra åt, kanske hade dålig humor vid det tillfället!

• Lalune2

Vad blev det FB?

Godnatt, även jag är på väg att tacka för mig och gå och lägga mig.

• Lalune2

Hej hej!

Vilka fantastiskt söta tjejer du har FB! De är så gosiga.

Här ska vi på sonens första luciafirande på dagis imorgon, känns så otroligt vuxet! Nu går man själv där med sitt barn och man är liksom inte barn längre om ni förstår hur jag menar.
    Sonen ska vara tomtenisse så det blir nog kul!

Nu är det läggdags, hoppas allt är bra med er!

• Lalune2

Godmorgon Sofie och alla andra!

Cotton, jag tycker absolut du ska ringa på jobbet, det visar hur intresserad du är. Och då kanske de plockar upp din ansökan ur högen och lägger den överst och ser att "hmm, ja det här var ju en intressant person, henne tar vi hit för intervju"!

Yohanna, jag finns också här om du vill prata.

Sofie: usch vad tråkigt med kameran!! Man vill nästan bara sätta sig och grina när något sånt händer.

Här var vi då på luciafirande i tisdags och sonen var så söt! Gick längst bak hållandes en fröken i handen. Hur söt maken var kan vi ju dock diskutera... Han var ansvarig för att ladda upp videokameror och kamera och kolla att det fungerade osv. Sen står vi där och ska fota och då blir det ingen bild i videokameran! *tar mig för pannan*. Till slut (när nästan hela luciatåget var färdigt) så får han fram så pass mkt att ljusen syns i bilden, men man ser ju inga barn!!
    Jag väser jäkligt surt till honom att "det här skulle ju du ha kollat!!!!". Han väser lika surt tillbaka "inte fan kunde jag veta att det här skulle hända och jag kan ju inte sätta på strålkastaren på kameran!!" Jag ännu surare: "Varför inte, alla andra gör ju det!?"
    Och lagom till det så tog luciatåget slut... Sonens första luciatåg och så fick vi inte med det på band. Jag tänkte verkligen att "jag slår ihjäl honom om han inte får det här att funka!"

Men sen behärskade jag mig, satte på mig helgonglorian och tänkte att han får väl slippa undan lindrigt den här gången. Avskyr hans Manana-inställning och "det fixar sig attityd". JAG VILL HA KOLL!! Men men, nu är det som det är.

Själv vabbar jag idag, sonen är sjuk och maken ska på sin andra anställningsintervju på samma ställe. Har sååå mkt att göra på jobbet, mina mest stressiga veckor är nu före jul och strax efter jul pga en stor konferens som vi har i mitten av januari, så jag ska försöka jobba en del hemma idag.

Var också på julfest med jobbet och respektive i tisdags, vi hade skaldjursbuffé, så himla gott! Rätt trevligt var det också.

Nej, nu har jag tagit upp nog med utrymme, vi ses sen!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D