Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
HEJDÅ!!!! Nu har vi packat och ska sova, sen flyger vi iväg!!!
Ha det gott!! Kram/Gisse
HEJDÅ!!!! Nu har vi packat och ska sova, sen flyger vi iväg!!!
Ha det gott!! Kram/Gisse
Tjolahejsansa!!!!!!!!!
Tillbaka efter en helt underbar helg i Paris det finns några få bilder i galleriet, fler kommer under dagen
OCH jag visste att jag inte var ensam om att ha en pumpa på huvet, jag är NORMAL hahahaha, bildbevis finns.
Allt väl med er alla?
Ska käka frukost bara, återkommer
NU finns det lite fler bilder igalleriet, men på familjen finns det inga vi är lite "hemliga"
Min näsa syns och minste gullungen
cotton
Hahaha ja i 24 gradig värme och rött vin, skaldjur och choklad
Tror jag håller mig inne ikväll om Piaf ska ut på vägarna
Tur det regnar så man inte är så sugen på en promenad
Hör av mig senare eller i morgon eller vet inte. Har inte mycket tid att sitta, tyvärr!!
Blir inget hus för oss, inte det vi tittade på, vi väntar, stora sonen flyttar hem igen, så då får vi inte plats i det lilla huset vi ville ha. Men, att han flyttar hem är ännu bättre!
Huset vi ville ha var på endast 100 kvm, och nu har vi ju 135kvm, så det hade blivit trångt, även bonussonen vill kanske flytta hit, så.......Vi väntar
Puhh!!
Då kan jag gå ut och köpa tvättmedel
Piaf
Ja va fan Man vet ju aldrig hur det kan gå
Yohanna, fru b, Björkeli, cotton, Tintomara, Soliel, Junija, Petunia, Lasueca, calcio, Piaf, mfl mfl
Vi hade det KANON I paris, helt underbart!!!! Vill dit igen........
Tinto
Inte yngre än 2 år, då har de ingen glädje av det, samt att det är ett jävla liv och oväsen, med parader och gubbar i kostymer som barnen kan bli skrämda av. Vissa gubbar gillade inte Neo, han blev rädd. Så, minst 2 år.