Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Åhh, jag läste just ut den senaste Harry Potter boken! Hur bra som helst. Har alla filmerna också (ja, inte den som de gör reklam för på TV i dagarna då). Är man barnslig då ?
Åhh, jag läste just ut den senaste Harry Potter boken! Hur bra som helst. Har alla filmerna också (ja, inte den som de gör reklam för på TV i dagarna då). Är man barnslig då ?
Nä, inte är vi barnsliga ! Men man läser väl böckerna på olika sätt också. Det är likadant när man läser om barnböcker, typ Astrid Lindgrens böcker nu. Det är lite annorlunda mot hur man läste och förstod som yngre...
Oj.... Tydligen kan man ha strössel till mycket
Läste på ett annat forum att hon hittade strösselburken under sängen . Hade glömt ställa tillbaka den ...
Piaf:
Låter som en jobbig körskolelärare. En del körskolelärare kan vara hemska, men sen blir det väl lite extra jobbigt ibland när man själv är på jobbigt humör också. Men en del körskolelärare borde inte få vara körskolelärare .
Har du gjort teorin ännu, förresten?
Istället för att praktisera LPA läser jag om sånt .
Välkommen hem yohanna! Hoppas du haft en trevlig resa!!
Var ute och gick, tänkte gå längre, men gav upp. Det var svinhalt på vissa ställen! Så man fick ju gå jätteförsiktigt för det mesta och det var ju inget kul..
Hmm, min jacka har varit ute på äventyr ! Jag hittade ett telefonnummer i den, som jag inte känner igen. Känner inte igen namnet eller handstilen. Hela lappen är ett stort mysterium.
Alltså måste min jacka ha smitit ut på egna äventyr
Eller en stor tomte... Men det kanske det är .
Hur står det till med calcioaddict då?