Inlägg från: Madge |Visa alla inlägg
  • Madge

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

En trea på 81 kvm

• Madge

Wiiieee! Nu har jag anmält adressändring! Från den 1/1 kommer vi att ha ny adress! Rolig jul vi kommer få

• Madge

Tinto och Piaf:
    Precis min tanke när ni började prata om Ullared! Ska bara åka dit i vår! Nu måste det ju köpas en massa grejor när vi flyttat.
    Förresten, så var det för ett tag sen det första planet med shoppingsugna från Norrland landade och blev körda till Ullared . Eftersom planen landar på Axamo, flygplatsen här i Jönköping var det en rätt stor artikel i lokaltidningen om det.

• Madge

Oj, det låter inte så kul Soleil ! Stackars dig!! Hur länge ska du ha gips?

Här har radion varit på hela dagen... Det har ju varit lite kalabalik här i Jönköping efter rånet och avspärrningarna i halva staden. De evakuerade ju rätt många också.

• Madge

Ja, tur man inte bor inne i stan...

Hoppas du inte behöver ha det så länge då!

• Madge

Björkeli:
    Det har varit ett rån här i morse. En bil körde in i en värdedepå i centrala Jönköping. Någon timme senare hittade de en van som de misstänkte innehålla en bomb vid högskolan här, det såg ut så. Så de evakauerade hela högskolan, och flera stora och små företag. De som bodde i närheten fick evakueras från sina bostäder. Det var typ halva staden som spärrades av och tömdes på folk.

• Madge

God morgon!
    Nu ska vi åka iväg och hämta flyttkartonger i mina föräldrars fritidshus... Sen blir det packa, packa .

• Madge

Det blev den lägenheten vi tittade på först. Den ligger en trappa upp på andra våningen, tre rum och kök på 81 kvm.
    Den står tom redan nu så imorgon får vi besked om när vi kan få nycklarna. Minst en vecka innan har de sagt, men förhoppningsvis ännu tidigare. En vecka tidigare är ju liksom julhelgen...

Nu ska jag gå och lägga mig! Sov gott

• Madge

Petunia:
    Det finns kakel som kostar c:a 30.000 kr/kvm här. Det kanske kan vara intressant ?'

Vi var på en nyöppnad grekisk restaurang här i stan. Det var jättefint där! Pelare, statyer, väggmålningar. Hur fin som helst!

• Madge

God morgon! Hur står det till idag?
    Sitter och lyssnar på gamla kasettband för att bestämma om de ska flytta med i flytten...

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D