Inlägg från: Lalune2 |Visa alla inlägg
  • Lalune2

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Och där fick den en röst!

• Lalune2

Häär är jag Fru B!! Stupade i säng vid halv tolv igår kväll, f'låt att jag inte sa godnatt!

Men fyy vad hemskt det låter Björkeli!

Piaf: STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!! Hoppas att du får en underbar dag med mycket god mat och roliga presenter! Förutom tatueringen då.

Nej, jag är alldeles för feg och konservativ för att tatuera mig, jag också. Vi är i alla fall två, Cotton!

• Lalune2

Hej Junija!

Hur är det med dig? Tänker ofta på dig och att det verkar vara lite kämpigt just nu.

• Lalune2

Slutet jan/feb tror jag att vi började!

Vaa, FB, trodde du var med från starten!
    Har röstat förresten, var inget svårt beslut!!!

• Lalune2

Tjoho!

Nu har jag precis kollat klart på Medium som var skitäcklig ikväll, jag blev alldeles skakig känner jag.

GRATTIS GISSE!!!!! Det låter som att du har haft en kanondag tycker jag!

Usch, vad sur jag hade blivit på maken om han hade gjort sådär, FB.

Välkommen hit marsbarn06 och grattis till graviditeten!

• Lalune2

Men lilla gumman, vilken förbannat jobbig dag du har haft!!!

Otroligt att de inte kunde erbjuda dig fler tider, sjukvården är verkligen kass idag.
    Skickar dig en styrkekram så att du kanske blir lite gladare!

Nu ska vi gå och lägga oss här, ska jobba hemma på förmiddagen imorgon och tänkte börja vid 6-tiden. Sen ska vi åka till svärisarna hela helgen.

Massor med kramar till alla men speciellt till Björkeli!

• Lalune2

Godmorgon!

Jag skulle också vilja ha band att köpa. Problemet är om det ska göras egna, att folk helt enkelt inte orka/vill lägga tid på det tror jag i vårt stressade samhälle.

• Lalune2

Halloj,

Piaf: Även om jag förstår att det var jobbigt.

Jag har haft en sån här riktig urkeldag, så jag tänkte nog inte skriva så mkt idag, men vi ses!

Förresten, sonen är otroligt förtjust i min mamma och bara älskar henne, vilket i somras resulterade i att han kallade henne mamma, vilket han _fortfarande_ inte har gjort klockrent till mig. Det var inte kul kan jag säga och jag var riktigt ledsen och kände mig avundsjuk. Skämdes lite för den dåliga egenskapen då kan jag säga samtidigt som jag var superglad för deras relation. Svårt det där.

• Lalune2

Och själv skulle jag flytta hem till mormor och morfar när jag var liten och mamma var dum. Packade min röda resväska och ställde mig i hissdörren med en liten liten glipa öppen (ville ju såklart att hon skulle komma och hämta mig! )

Förresten Björkeli, en "gammal" sak, men hur går det med Madicken och ätandet? Står hon fortfarande upp i stolen eller har hon slutat med det?

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D