Inlägg från: Madge |Visa alla inlägg
  • Madge

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

God morgon ! Diskar, rensar gästbok och ska duscha. Har lite lagom mycket att göra innan vi åker. Måste handla också... Suck!

• Madge

Gislöv: Härligt hotell

Piaf: Vi sover nog inte alls nära varandra, ibland blir det så. Det räcker liksom på något vis att sträcka ut handen och då vet man att han finns där .

Åhh, vad jag kommer sakna er nästa vecka... Kommer nog inte gå in här alls. Vill slippa onödiga frågor eftersom jag är hos mina föräldrar .

• Madge

Då blir det inte så mycket att läsa ikapp .

• Madge

Hej då, tjejer! Ha en bra vecka så hörs vi sen! Vill ni ha tag på mig så vet ni vart min sambo är . Kram >---- ----

• Madge

Hej!! Nu är jag hemma!! Ska läsa och se vad som hänt... Kram

• Madge

Jag har haft det bra jättebra! Har saknat sambon och katterna mycket! Och er såklart ! Men det var jätteskönt att komma iväg lite och slippa tänka på alla vardagliga bekymmer....

• Madge

Jag e här, men har jobbat hela helgen .

• Madge

Hej .
    Det är såå skönt att vara hemma, även fast det känns som om jag knappt varit hemma. Borta bra, men hemma bäst .
    Men under borta-veckan har jag hunnit med teater, jättebra var den! Trots den var över tre timmar lång, så var den helt klart sevärd. "Mary Wollstonecraft" hette den, hon levde på 1700-talet och kämpade för att kvinnorna skulle ha bättre villkor i samhället.
    Har även suttit och tittat lite snabbt i gamla protokoll, årsberättelser och dylikt från 1930-talet, vi var på jakt efter morfar och vi hittade honom där . Mamma och jag hade jättekul när vi satt och läste de där gamla papprena. Men det var väl sånt som hörde till den tiden.
    Vi var ute och firade mammas födelsedag, åt på en jättegod restaurang, oxfilé, kantarellsås samt potatis- och getostrulle till det. Smakade även på sniglar. Inte så dumt faktiskt.

Nu håller sambon och jag att fundera över lägenhet. Vi har fått erbjudande om tre stycken, problemet är bara den vill helst vill ha är det inflyttning på redan vid detta månadsskifte. Det hinner vi ju liksom inte. De andra (som vi visserligen inte tittat på ännu) ligger på tredje och fjärde våningen och med spiraltrappa upp... Vi ska titta på de lägenheterna i morgon.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D