Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Ja, krocka kan man vara utan .
Ja, krocka kan man vara utan .
Ja, telefonen är inget rolig . Men ibland måste man...
Jag sökte inträde till facket + a-kassa i slutet av augusti. Hörde inget därifrån, men sen fick jag brev från Folksam om försäkring som ingår gratis, sen fick jag medlemskort. NU har jag fått medlemsbevis för fack och a-kassa.... Daterat 21/10, 2 månader efter ansökan. Alltså, jag visste ju att blivit medlem för de var himla snabba med att skicka ut försäkringsbrev och medlemskort, men ändå.
cotton: Jag är medlem sen 1/8, men först nu kom medlemsbeviset liksom.
Åhh, vad kul det är att komma hem och läsa era inlägg
Soleil: GRATTIS till maken! Måste kännas skönt för honom? Det är en sån härlig känsla, minns den så väl .
Är det fler än jag vars kille inte har klädvett? Som typ kan gå med vita gymnastikskor på sin mammas bröllop ...
Björkeli: . Jag talade om för sambon att man måste stryka skjortorna efter vi blivit ihop
Piaf: Gud vad spännande att välja sånt alldeles själv? Blir det bubbelbadkar och marmorskivor då, eller ?
Fru B: Nej, men, stackars Ellen . Hoppas hon är piggare idag!
yohanna: Avstår gärna
Idag ska jag och jobba, sen ska jag vara ledig i 8 dagar ! Så nästa vecka kommer ni få lungt och skönt här i tråden .
Har ni vinterdäck på era bilar?
Oj, jag hoppar hejvilt i mina inlägg. Blir trött i benen !
Fattar det inte, hur kan det ta två veckor att laga en klocka . Klockan jag köpte i maj, har gått sönder , eller det är väl armbandet som gått sönder. Det är en såndär modern klocka med brett armband och klockan sitter ovanpå lädret liksom. Det som håller fast klockan har släppt, det var sytt och limmat... Det går på försäkringen som tur är, men ändå. Butiken kunde inte ens ringa när det var färdigt utan det måste jag kolla....
Får se om jag har råd att träffa er. Visserligen inte så långt bort, men det blir nog tuffa månader... *suck*
Hade det varit en dyrare klocka hade jag definivt ställt till mera tjafs. Men nu kostade klockan 249 kr eller så.
Jag brukar gå tillbaka med saker som går sönder, oavsett pris. Försöker spara kvitto, men det behövs inte alltid. Köpte en ryggsäck för 139 kr. Några veckor senare går ett plastspänne sönder. Butiken byter plastspännet utan problem. Köpte en jacka som jag inte använde så mycket, efter några månader har de flesta kardeborrebanden släppt från jackan. Inga problem, de byter ut alla kardborrebanden. Likadant när dragkedjan går sönder på en annan jacka. Inga problem!
Man måste ju gå tillbaka och klaga känns det som, annars kommer de väl aldrig att bättra sig.