Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
Piaf: Ska genast höra med gubben om han inte vill bli stogstomte istället för datanörd
Piaf: Ska genast höra med gubben om han inte vill bli stogstomte istället för datanörd
...kan tillägga att jag skulle föredra tomten
Piaf: Nu säger han att det bara hänger på om han fick ett jobb som gör att han kan jobba hemifrån, då är det inga problem Först sa han "Tänk inte ens tanken"... Haha, snacka om att vända
Sov gott fina ni!!!
>----- -----
Goddagens
Mina ögon är som två små röda lingon i snö. Är så trött, så trött, sö trått, stå rött, strö ått... *GÄÄÄÄÄÄSSSPAR*
Junia har varit sjuk igen, med över 40º feber. Har jobbat halva dagar och "tagit över" när Sambo gått till jobbet.
Det är väl massor att läsa igenom, så jag får ta det i omgångar
Kram på er, mina kära vänner som jag saknat så mycket!!!
Nu har mitt lilla yrväder somnat, så jag passar på att följa hennes exempel.
Hmmm, snacka om att man känner sig gammal när man går och lägger sig runt 20...
Godnatt sötnosar!
Yohanna: Trött, trött, trött... *världens största gäspsmiley skulle passa här*
Passar på att avsluta med lite reklam för min tråd:
www.familjeliv.se/Forum-5-91/m5041808.html
...för visst vill vi väl ha en sån funktion
Sussa sött allihop
Björkeli: Jag har haft svårt att hålla fokus på något en längre tid de senaste veckorna. Det har varit jättejobbigt Känns som att jag skulle behöva minst en veckas sömn - oavbrutet!
Björkeli: Japp, hon sover fortfarande med oss. Det är mitt fel Jag vill ha henne nära
Tant Raffa: Det var inte dåligt Va kul med hus! Har du någon bild, eller vill du vara privat med det?
Det händer en hel del för er. Och bara spännande saker må jag säga.
Och du, Tant Raffa, du kan väl titta in iaf EN gång till innan jul? Pleeeeeease!!!