• Pixxi

LCHF, tråden för tips, pepp och inspiration! Här samlas vi som äter enligt LCHF eller är nyfikna på att börja.

Ett kg har jag gått ner denna veckan, låter ju lovande

Men vad jag mår illa idag. Jag känner att jag behöver frukt, då kommer maken hem med stora gröna vindruvor och saftiga nektariner... åh vad jobbigt, gissa om jag inte alls var sugen på grädde, ost och ägg. Men jag stod emot.. *STOLT*

• Pixxi

är Ligthläsk ok, typ Sprite zero?

• Pixxi

jag tycker inte alls att jag är hungrig längre. Men vad jag mår illa.
    Är det fler som mår illa?{#lang_emotions_throwup}
    äter mest för att man ska äta. Men sugen är jag inte, inte på sånt jag får äta iallfall. Men en nektarin vore supergott{#lang_emotions_tongue_out}

• Pixxi

Idag har jag ätit, 1½ dl keso med 3 msk grädde., lite mandelspån och 3 hallon.
    Till middag har jag ätit broccoli, 2½ oxrullad med gräddsås
    Till mellanmål 2 dl turkisk yughurt med lite kokos på.
    3 koppar kaffe med mjölk 2 bitar skinka.

Känns lite lite fett tycker jag. Vad tror ni?

• Pixxi

jag äter keso med grädde några hallon och lite mandelflarn, det är mums

• Pixxi

Jag dricker så dåligt, men idag fick jag i mig 1L på jobbet..

Kissar som vanligt tror jag.

Idag har jag verkligen inte varit hungrig. Det blir nog bara en kopp the i kväll.

• Pixxi

inget socker men 14 g kolhydrater, 55g fett

• Pixxi

Jag har inte varit hungrig på flera dagar. Nu drack jag ett glas sprite zero och blev godis sugen direkt. Trodde inte att det skulle ha betydelse på mig, här blir det läsk förbud.
    {#lang_emotions_embarassed}

• Pixxi

Jag har fortfarande ont i huvudet och känner mig lite "matt" Jag började för ca 2veckor sen

Svar på tråden LCHF, tråden för tips, pepp och inspiration! Här samlas vi som äter enligt LCHF eller är nyfikna på att börja.