• Miililoo

Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?

2små2stora skrev 2009-09-07 14:37:01 följande:
    Min man vet att jag aldrig skulle göra en abort. Doppar han den utan regnrock får han stå sitt kast. Jag vill ha en till men jag skulle aldrig lura honom och säga att det är säkert när det inte är det. Möjligen att jag låter bli att säga något om han inte frågar, nu kom min ÄL 3 dagar tidigare än beräknat så det som jag trodde var säkert var det inte just denna månad när jag inte ville bli gravid då jag har ett majbarn redan.
    Håller med att dom är vuxna och borde veta hur ett barn blir till och skyddar man sig inte får man ta sitt ansvar.
    När ska du testa?
  • Miililoo
    2små2stora skrev 2009-09-07 14:41:40 följande:
    Torsdag eller fredag. Fast jag testar varje dag synd att låta alla tester ligga och skräpa
    Haha du e roligt du hihi...Precis som jag var innan.
    Vad har testen visats hitills?
  • Miililoo
    2små2stora skrev 2009-09-07 14:46:20 följande:
    De visar negativt. Men i morgon blir det nog inget testande jobbar i natt och sover sedan hela dagen så ska jag testa på em så väntar jag nog till torsdag. Hoppas på ett svar innan helgen då jag ska till Gbg då.
    När har/hade du bim? Du kanske redan sagt det men mitt närminne är som en guldfisk
  • Miililoo
    2små2stora skrev 2009-09-07 15:16:58 följande:
    Någonstans mellan 10-12. den 12:e enl. mensen men den 10 enl. ÄL. När har du BIM
    Har ju BIM idag tror jag
  • Miililoo
    2små2stora skrev 2009-09-07 15:24:54 följande:
    Och ingen tant röd än? Det verkar ju lovande
    Nix ingen tant röd. Mannen kommer strax hem med test. Hoppas jag vinner glädjen över ett plus och inte han med sin glädje över ett minus
  • Miililoo

Ett jävla fett mius...
    Fy fan säjer jag...
    Borde vara lag förbjuden för kroppen att ge falska signaler
    Nu mår jag fan piss i grytan

• Miililoo
    2små2stora skrev 2009-09-07 16:28:37 följande:
    Ge inte upp än, det är möjligt att du testar positivt om ngr dagar.
    Men då borde det väl visa plus nu med clearblue?
    Trode inte man kunde inbilla vissa symtom.
    Så jävla less
  • Miililoo

alltså jag tog ju ett test innan idag som visar mius men alltså man ser ett lodsträck också fast mycket svagt...hur tolkar man det?

• Miililoo
    Aiwendil skrev 2009-09-07 18:19:08 följande:
    Då e det ju ett plus.... ta ett kort och lägg i galleriet '
    fancyface flisan skrev 2009-09-07 18:23:37 följande:
    att du möjligtvis är gravid men att du kanske är låghormonare.. vänta en dag till lr så o gör ngt nytt test dom säger att var tredje dag så dubblas hcg:t.. Lycka till
    Men det kan ju lika väl vara spökstreck.. Vet ej vad clearblues test visar som spökstreck? Det är mycket svagt

Ska man testa igen om några dagar? Och isåfall hur många dagar bör jag vänta?
  • Miililoo
    Aiwendil skrev 2009-09-07 18:28:17 följande:
    Vänta till på onsdag eller torsdag...
    Ska jag ta på morgonen då med morgonurinen då pga min mens varigt orgelbunden?
  • Miililoo
    2små2stora skrev 2009-09-07 18:30:36 följande:
    Morgon urin är bäst då man inte har kissat på natten så det finns gott om hormoner lagrat i det.
    Aiwendil skrev 2009-09-07 18:31:03 följande:
    Det ska ju inte spela någon roll... vänta 4 timmar bara
    Oki men tycker ni jag ska vänta till helgen nu?
  • Miililoo

mamma till 2 flickor skrev 2009-09-07 21:16:09 följande:

Hej Miililoo :)Va spännande m spökstrecket.Vänta några dagar, om det går, sedan tar du ett till test.Varför inte onsdag el torsdag morgon med morgonurin?Kram & hoppas på ett pluss :)
    bilder finns i mitt galleri fast super suddiga. den mobilen jag låna va ju kass...syns bättre här
  • Miililoo

Pie de limon skrev 2009-09-07 21:24:21 följande:

Tycker inte att det är ett spökstreck, det ÄR ju ett streck i varje ruta!!!KUL, när var BIM?Tror inte att det blir något för min del den här månaden, har nåogn slags känsla av att jag inbillar mig symtom=skengravid....
    jag vet ju ej men från o med idag bim och frammåt..oregelbunden mens.
  • Miililoo

Grattis till plus
    Jag inväntar mensen för att få komma igång igen men den kommer ej

• Miililoo
    2små2stora skrev 2009-09-09 19:41:30 följande:
    Testa igen, ägget kanske fastnade senare än väntat då tar det längre tid innan plusset kommer.
    Nej jag tror inte det. Har inga grav symtom heller. Va helt enkelt bara skenis eller pms besvär..Bara vänta o se när mensen kommer
  • Miililoo
    2små2stora skrev 2009-09-09 19:46:00 följande:
    Tack

OK, vad tråkigt.
    Ja trist när man väntar och inte får mensen så man kan börja på ny kula
  • Miililoo

mamma till 2 flickor skrev 2009-09-09 20:00:47 följande:

Hej Miililoo. Måste fråga....fick inte du + på ett gravtest nyss?Eller förväxlar jag dig med nån annan....ber om ursäkt om så är fallet, eller om det inte blev nåt mer.Kramis.
    jo mend et va mycket svagt så det a ett sökstreck. de andra 2 efter va båda neg, vill mensen ska komma nu så man kan börja igen
  • Miililoo

mamma till 2 flickor skrev 2009-09-09 21:39:46 följande:

Aha, va tråkigt.Vem vill inte att mensen ska komma...har ingen jäkla f*ing aning om vart den tagit vägen, Sista mensen startade den 7:e augusti.Har ingen koll på min cykel...trodde jag hade en 22 dagars cykel, men den verkar leva sitt eget liv.Hade ju en liten blödning 30 augusti, och sen dess har inget varit sig likt.Men jag ätit antibiotika för UVi och inte mått så bra, så who knows.Har haft känningar i magen länge nu, och brösten spänner till & från.Men testen visar neg.Testade i måndags, och tänker vänta ett bra tag nu.Vill att mensen ska komma så man kan börja om från början.
    Samma här kände gravsymtom men som försvunit så det va nog bara skenis och pms besvär,men sen har jag ju känt mensvärkar jätte länge nu men mensne kommer ju inte.
    Kropen e f*n skum av sig!
  • Miililoo
    Lääääängtar skrev 2009-09-10 16:01:56 följande:
    nu har jag mina test:D
    Se så in på toa med dig och testa nu da så du inte håller oss på sträckbänken
  • Miililoo
    Lääääängtar skrev 2009-09-10 21:54:34 följande:
    testar det första jag gör i morron bitte, efter det att jag vaknat och sånt^^min kille vägrar prata oftast om de är saker vi redan "diskuterat" men som jag tycker vi borde prata klart om för man får aldrig nått vettigt slut på saker och ting med den där gubben
    Väntar med spänning på dit test
Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?