Inlägg från: Lääääängtar |Visa alla inlägg
  • Lääääängtar

Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?

Sötnosen skrev 2009-09-07 21:29:15 följande:
    Bara några timmar kvar till BIM... Aldrig har det varit så lång tid.....Jag har skumma känningar i kroppen.. men inte som det brukar kännas innan mensen
    Nästan så man blir lite nervös för din skull:P
  • Lääääängtar
    Sötnosen skrev 2009-09-07 22:23:28 följande:
    Vad söt du är... :D Håller tummarna för dig också.. men du har juh några dagar kvar.... kommer nog sitta på FL hela dagen imorgon...
    Äsch då:P

Usch ja, det känns verkligen som en evighet, kommer nog kännas värre på söndag när jag köper testet och ska ha det i lådan hela natten *lol*
    Samma här, haha, beroende som man är:S
  • Lääääängtar
    Sötnosen skrev 2009-09-07 22:31:10 följande:
    Fan.. jag var riktigt sugen på varmkorv, så min karl gjorde i ordning.. Men så tog jag en tugga o då vände det... o nu mår jag riktigt illa....
    Usch, vad jobbigt:/
    Kan du äta nånting alls:S?
  • Lääääängtar
    Sötnosen skrev 2009-09-07 22:34:09 följande:
    Både ja o nej... Jag måste äta det jag vill ha för stunden.. Går det ett tag så får jag inte ner det.. utan mår illa.... Kokta ärtor är något jag kan äta 24/7
    Haha, okej:P
    Jag känner mig bara hungrig hela tiden och kan äta vad som hellst, men just nu står det plommon i kylsen som det har blivit nån konstigt stark lukt av så jag kan inte öppna kylskåpet längre:'(
  • Lääääängtar
    Sötnosen skrev 2009-09-07 22:36:32 följande:
    Ajdå... Inte kul alls.. Jag är känslig som fan mot lukter.. klarar knappt av att röka för att det luktar fan...
    Bra!
  • Lääääängtar

aha, då kanske det är över nu då, var på toa så kom det typ en gensomskinlig klump på pappret med lite brunt i så mensen är nog på g:/

• Lääääängtar
    Sötnosen skrev 2009-09-08 08:56:02 följande:
    Ingen mens i sikte just nu... Håller tummarna... BIM idag...
    YAY:D
  • Lääääängtar

jag vill också kräkas:(
    jag mår bara konstigt illa på kvällen

• Lääääängtar
    Sötnosen skrev 2009-09-08 22:46:53 följande:
    Nej fan.. det är inte kul... :S Men jag förstår dig...Jag fick mig ett gott skratt nyss.. Min karl sa: Fan älskling, du har blivit tjockare..När jag var 16 var jag gravid o då kunde jag inte knäppa mina byxor i vecka 5... O nu är det samma...
    Haha, jag är faktiskt livrädd för att kräkas, men nu vill jag, *lol*
    Haha, vilken tarvel^^
    Så säger man ju inte
  • Lääääängtar

testar det första jag gör i morron bitte, efter det att jag vaknat och sånt^^

min kille vägrar prata oftast om de är saker vi redan "diskuterat" men som jag tycker vi borde prata klart om för man får aldrig nått vettigt slut på saker och ting med den där gubben

• Lääääängtar

Det svagaste jäkla bajs+et fick jag, tror inte ens det syns på bild-.-
    Men jag har ju inte BIM för en om 3 dagar:D

Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?