• Miililoo

Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?

mamma till 2 flickor skrev 2009-09-03 21:46:34 följande:

Japp, det hoppas du på, när ska du testa? :)
    Har bim den 7:e sep nu så iaf inte innan dess
  • Miililoo

mamma till 2 flickor skrev 2009-09-03 21:59:31 följande:

Pie de limon skrev 2009-09-03 21:44:21 följande:
    Jag fick oxå en liten liten blödning i helge som var, så ajg trodde jag skulle ha min mens...kom lite i trosan, men försvann på en gång.Kanske en nid.blödning?!
    har med haft liten blödning
    Vi e många som haft haha
  • Miililoo

mamma till 2 flickor skrev 2009-09-03 22:01:00 följande:

Inte så långt kvar nu....håller tummarna för er :)
    Tack d samma
  • Miililoo

Hur går det för er här inne?

Min värk i både tjejmagen och ryggslutet sitter i, Illamåendet gjorde sig påmind imorse igen och frukosten smakade inte bra.
    Va tvungen kasta halva mackan pga det inte gick att äta.

• Miililoo

Ad Infinitum I det oändliga skrev 2009-09-04 09:23:58 följande:

Hur går det för alla ?? Jag har förhoppningsvis BIM, den 8-9 sep. Men inte helt säker! Då ja haft en bmens (tror ja det va) efter Ma, så vet ej om mensen kommit igång regelbundet. Håller tummarna, så hoppas vi att det blir + för oss alla denna månad !
    Ja det vore kul om vi alla plussade här.
    Jag känne rmig jätte hungrig men akn inte äta. Det smakar inte alls gott med mat
    Fryser också
  • Miililoo
    lora skrev 2009-09-04 10:51:10 följande:
    Hej allesammanshoppar in här ,haft äl i helgen och mysat med killen ,hur tidigt kan man testa med teststicka (gravidtest alltså) ???Lycka till alltihop hoppas vi plussar snart...
    Vissa plussar upp till 7 dagar innan beräknad mens
  • Miililoo
    FruHall skrev 2009-09-04 19:27:49 följande:
    Ca 1,5 veckor innan BIM så började jag få mensvärk. Och det höll på till och från hela tiden. På BIM dagen testade jag mig och det visade ett mycket klart +,,Det var inte fören några veckor efter att jag plussat som illamåendet och ömma bröst kom. Ju mer ni tänker på grav symtom desto mer kan man inbilla sig. Försök att fokusera på något annat. Försök inte att skaffa barn utan sluta bara försöka att INTE skaffa barn. Mycket svårt men det funkar ;) Lycka till alla ni som försöker!
    jag vet men kan man verkligen inbila sig alla symtom som tex jag har : Värk i tjejmagen/korsryggen och illamående vd matlagning/morgonen/då jag äter osv
  • Miililoo

Godmorgon hur går det för er?

Jag har BIM idag ,och ingen mens i sikte

• Miililoo
    Lääääängtar skrev 2009-09-07 12:12:50 följande:
    Mina obehagliga symtom får mer än gärna försvinna när jag är säker på att det växer där inne^^
    vilka är obehagliga?
  • Miililoo

Bebbe Boo skrev 2009-09-07 12:16:45 följande:

Var ganska säker på att jag hade symtom hela helgen med illamående osch allt var det nu är men sen igår så bara försvann det :/ tappade hoppet för denna månad. men men på`t igen bara=)
    ge inte upp förrens mensen dykt upp.
    Lääääängtar skrev 2009-09-07 12:16:42 följande:
    Plöstigt illamående, halsbrännan, stickingarna i magen och brösten
    Okej jag tycker yrslen är värst samt den akuta illamåendet som komme rbland folk där ingen toa finns på långa vägar
Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?