Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?
Hejhopp!
Lääääängtar skrev 2009-09-11 07:30:31 följande:
Det svagaste jäkla bajs+et fick jag, tror inte ens det syns på bild-.- Men jag har ju inte BIM för en om 3 dagar:D
Ja har ni en till som otåligt väntar på ett fint +. Vi började prata om ett syskon i november förra året men har väl sedan dess lyckas få till det 3 gånger i närheten av ägglossningen. Nu i september myste vi onsdagen den 2, sent på kvällen, och sen tror jag att ägglossningen var den 5:e. Det finns med andra ord en pyttepyttepytteliten chans att det kan bli något men det gör ju att jag hoppas något enormt.
Vi arbetar båda natt och då vi har en son sedan tidigare så arbetar vi helt om varandra. Vi är väl lediga tillsammans 1½ kväll i veckan kan man säga, om man generaliserar. Infinner sig ägglossningen på en helg så är det helt omöjligt att få till det. Sonen vaknar ungefär när man kommer hem från jobbet och somnar ungefär när man sen ska gå iväg igen. Den här gången skulle vi ha kunnat få till det på fredagen, men då var naturligtvis sambon sjuk och krasslig.
Men men... den här månaden har jag börjat skriva ner hur jag känner mig varenda dag, så att jag nästa månad inte behöver hoppas i onödan utan snabbt kan inse om det är på samma sätt som vanligt eller ej.