• Sötnosen

Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?

Pie de limon skrev 2009-09-03 21:44:21 följande:

Spända bröst (vilket jag trodde var PMS som vanligt.Konstigt humör.Kände mig sjuk, blev frusen och knäsvag. Förstod senare att det var pga att jag inte ätit, detta fortsatte sedan...Dålig hy.En liten blödningsprick en vecka innan beräknad mens. Hmmm, konstigt , ska jag få mens redan? Var troligen en nidblödning.Ont i ryggen utan att ha mens.Illamående endast vid ett tillfälle, det var före BIM men jag förstod inte att det var graviditeten.Visste ej att jag var gravid då jag inte tyckte att vi gjort något barn men fick sedan förklaring till en hel del mystiska symtom.
    Har samma jag med.... Ska ha BIM den 8:de.... Håller tummarna...
  • Sötnosen

Jag har BIM på tisdag.. O idag har jag molande värk i sidorna... Vad kan det vara?
    Jag hoppas verkligen att det är dags att plussa nu...

• Sötnosen
    Lääääängtar skrev 2009-09-07 18:13:20 följande:
    Nån mer än jag som har blivit supergasig? Vad gör man???
    Jag är det jag med...
  • Sötnosen
    Lääääängtar skrev 2009-09-07 18:44:30 följande:
    Vet du nått man kan göra åt det? Äter fullkorn och sånt men det verkar inte hjälpa
    Nej jag vet juh inte det... :S Blir galen av det själv... Vi får helt enkelt bara ha det :D
  • Sötnosen
    Lääääängtar skrev 2009-09-07 18:59:05 följande:
    ja, det kanske är värt det, men tycker så synd om dom i min omgivning som får stå ut *lol*
    Jag håller med dig.. Min karl blir snart tokig på mig.... hahaha...
  • Sötnosen
    2små2stora skrev 2009-09-07 19:07:17 följande:
    Köp dimetikon kapslar de minimerar gaserna
    okej.... får göra det om det inte går över...
  • Sötnosen

Bara några timmar kvar till BIM... Aldrig har det varit så lång tid.....

Jag har skumma känningar i kroppen.. men inte som det brukar kännas innan mensen

• Sötnosen
    Lääääängtar skrev 2009-09-07 22:19:57 följande:
    Nästan så man blir lite nervös för din skull:P
    Vad söt du är... :D

Håller tummarna för dig också.. men du har juh några dagar kvar.... kommer nog sitta på FL hela dagen imorgon...
  • Sötnosen
    Lääääängtar skrev 2009-09-07 22:26:41 följande:
    Äsch då:P Usch ja, det känns verkligen som en evighet, kommer nog kännas värre på söndag när jag köper testet och ska ha det i lådan hela natten *lol* Samma här, haha, beroende som man är:S
    Fan.. jag var riktigt sugen på varmkorv, så min karl gjorde i ordning.. Men så tog jag en tugga o då vände det... o nu mår jag riktigt illa....
  • Sötnosen
    Lääääängtar skrev 2009-09-07 22:32:45 följande:
    Usch, vad jobbigt:/ Kan du äta nånting alls:S?
    Både ja o nej... Jag måste äta det jag vill ha för stunden.. Går det ett tag så får jag inte ner det.. utan mår illa....

Kokta ärtor är något jag kan äta 24/7
Svar på tråden Vilka graviditets symtom är vanligast INNAN BIM?