V.V.S-tråden-Våga Vägra Skov! Tråd nummer 16
hallå!'jag har hittat hit..som vanligt kan inte slita mig ...... skriver inte mycket men läser varje dag
kram på er alla
hallå!'jag har hittat hit..som vanligt kan inte slita mig ...... skriver inte mycket men läser varje dag
kram på er alla
nalla: vad trist att du´ska behöva att må sämre....hur har du det annars då? du borde va med på fb....vi oldisar talar en del där......
annars stor kram på er alla.........
hej
Nu måste vi alla hålla Tummarna för snorksork. hennes leverprover var sämre så hon måste åka till sahlgrenska.
hej
usch vad orolig jag är för snorksork...
Nu har jag en fråga till er här.. är det någon som har eller behandlats nu med Humira sprutor? Efter långa diskussioner har jag gett med mig ch gått med på humira beh. då det förhoppningsvis ska hjälpa mig att bli riktigt frisk. Imurel har inte gett önskad effek trots maxdos.. vid försök att öka så vart det för mycket ändringar i blodbilden. Så nu vill jag ha information om humira...
kram på er alla
snorksork; KRAM, tänker på dig
hej
snorksork: hoppas att du mår bättre nu. tänker på dig och håller tummarna. Kram
Nalla: Usch vad reserovaren har krånglat. Hur känns dedt nu när du ökat medicinerna?
.
Maddisen: Har du ingen läkare du kan vända dig till när du blir så dålig. Är du under utredning nu? Har du fortfarnade feber? Kan du inte åka till akuten och få hjälp?
Jag skriver inte så mkt här hur jag mår men säger kort att det varit bättre.. betydligt bättre..
kram på er alla
hej
maddisen: krya på dig
fragmin sprutor är ingen hit.. träffade ett blodkärl i magen när jag tog förrut fick ett blåmärke stort som en handboll och svullet. Tog länge innan jag ville ha jeans efter det... så det är hemska.....
Titttar annars bara in och gör ett litet avtryck, kram på er alla...
hej alla
Maddisen: hur mår du nu?
Lottalök: hur har kolo gått?
Snorksork: Håller tummarna och väntar på att få veta hur det gått
Grådis: Hur mår du?
Nalla: hur mår du och hur går det med pluggandet?
har själv haft bättre dagar... men inväntar ju att börja med ny medicin så det blir nog bättre
karm på er alla
jost: ett jätte grattis. Trist att du ska må risigt men jag hoppas att du snart blir bättre.
maddisen: ett blodvärde lär du väl kunna få kollat lätt. har du snabbt fått de symptom du beskriver och det skulle bero på blodvärde är de ju bråttom att kolla så att du inte blöder någonstans
lottalök: vad jobbigt att dt vart så. Annars brukar de komma upp långt spec om de har en såndär extra röntgen eller vad man ska kalla de då ser de exakt var de är i tarmen och hur den böjer sig. mycket mindre smärtsamt då. såg de nått konstigt på den bit de kunde kolla?