Inlägg från: bibizaza |Visa alla inlägg
  • bibizaza

Vi som vill ha ett + i september!!

Kamikazee skrev 2009-09-26 13:37:19 följande:
    Nennie - jag förstår det. Sorgligt men ändå nödvändigt. Kram!Förväntansfull - fy fan vilken pärs! Visst blir man glad för sina vänners skull, men det påverkar en så hemskt mycket och man vill själv så otroligt gärna vara i deras skor. Finns det något som kan kallas för stulen graviditet? Jag menar, för varje mens som kommer så känner man sig ju bestulen på något som kunde varit. För utomstående kanske detta låter helt idiotiskt, men jag tror att ni förstår vad jag menar.Mrs Moss - du har typ rippat mitt inlägg för när jag fick mensen senast. Det är ändå skönt att veta att det finns andra som känner precis som jag och att vi inte är ensamma. Vi ska få syskon till våra busfrön, det kan vi ge oss i backen på! På ett eller annat sätt.Min tur är iallafall nu, fick ett ännu starkare ÄL-streck idag. Har molvärk i vänster äggstock så jag hoppas, hoppas att det är ett fint ägg på g nu och att det släpper snart. Ska mysa lite med gubben nu när dottern sover Ha det så gött!
    he?? Rippat? Menar du typ snott...eller jag fattar inte vad du menar
  • bibizaza

Har ju inte fått någon mer "mens" idag...så jag kan kanske inte räkna mensens första dag idag. Mår oerhört illa, ont i huvudet och allmänt skit. Skall tanten komma, kan det väll lilaväl bara starta så man kan gå vidare. Ja ja, det rinner väll till snart

• bibizaza
    Förväntansfull0406 skrev 2009-09-26 16:58:25 följande:
    Hmm, när hade du bim??
    ja det skall ju vara idag...möjligtvis imorgon. Men jag tror verkligen inte att det är så att jag är gravid. nej nej nej Men jag tycker det är jobbigt, och skall skiten komma kan den väll komma. Men jag mår faktiskt oerhört illa...säkert min kropp som saknar alla mina extra kilon, haha
  • bibizaza
    Förväntansfull0406 skrev 2009-09-26 17:08:34 följande:
    "9 av 10 par blir gravida på ett år. Av det 10-e paret så blir hälften spontant gravida på 2 år totalt. Och sen blir ca hälften av dem gravida med hjälp av pergo, ivf osv."Där har ni det....alltså, vi kommer alla härinne få bära på en bebis, men när det vet man inte. Ja du harf ju gått ner massor, har du tagit före/efter bilder?? Fast efter det som hände igår, kommer jag aldrig tro på mens för det verkligen ÄR mens, hon var ju ur deppig på morgonen eftersom hennes mens HADE kommit, men tji. Och hon hade inga symptom alls.
    Ja jag har väll ngn tjockisbild här hemma Är ju inte klar än med viktnedgången, så nej jag har inte tagit ngn ny bild. Har gått ner 13,8 kg nu!! Är glad över detta iallafall.

Vilken tur att vi kommer få en bebis iallafall Känns bra.
    Var det samma dag hon fick sin "mens" som hon testade sig???
  • bibizaza
    Thesso skrev 2009-09-27 08:19:58 följande:
    Vad duktig du är som gått ner så mycket! Vad har du gjort? alltså är det viktväktarna, sunt förnuft eller vad har du gjort för att lyckas så bra?
    Tack Jag har helt enkelt börja äta mycket mindre portioner. Verkligen begränsa mitt sockerintag, såsom godis, kakor, vitt bröd, vit pasta, ris mm. Äter kycklingfile med grönsaker, fisk med sallad etc. Skulle kunna röra på mig mer och dricka mer vatten, vilket tyvärr är mina svagheter Men det är roligt att det börjar gå neråt.
  • bibizaza
    Lejonmama skrev 2009-09-26 23:12:14 följande:
    Många kramar till er som fått mens=(Mrs moss: Du kanske borde ta ett test ? låter spännande=)
    Hej!! Det ser ut som att det kommer mer och mer blod nu, så det är kärringen som har bjudit in sig själv igen   Men tack endå!!!
  • bibizaza
    Nallebjörnis: Alltid roligt att se hur ni ser ut. För det är ju aaaaaaaaldrig som man har föreställt sig Va läcker du var i den klänningen, så himla fint att visa upp sin mage så tycker jag. Och me like your shoes

Här vill mensen inte riktigt komma igång..är väldigt sparsam. Orkar verkligen inte med en utdragen period här nu..är på dåligt humör som det är Vill bara köra på inför nästa månad.

Jaha då fyller man år i helgen...28!!! Ooops, vart tog tiden vägen? Jag som ville vara 3 barns mamma när jag var 30, för att sen inte kläck några mer. Men jag får verkligen vara glad om jag får 2 st. Det är jag absolut nöjd med ifall det inte blir några fler senare. Men man vet ju aldrig.

Puchiko: Vart skall ni åka?? Gud va härligt att resa bort lite. Och jag hoppas givetvis att du inte får din mens!!!
  • bibizaza
    Stina85 skrev 2009-09-28 10:46:25 följande:
    Nu har jag fått mitt efterlängtade pluss! Testade svagt pos i fredags och fick ett fint GRAVID på clearblue digital imorse. Men mår inte särskilt illa. Ska jag va orolig?? När jag väntade dottern började jag må illa och kräkas innan jag fick plusset och konstant tills 30 min innan hon föddes... Hoppas det går hela vägen trots att jag i dagsläget inte mår illa...
    Oh va kul!!! Grattis grattis!!! Jag mådde inte alls illa med sonen, hade bara ömma bröst. Så jag tror inte att du behöver vara alls orolig. Alla graviditeter och barn är ju olika. Grattis igen!!!
  • bibizaza

Vi som vill ha ett {#lang_emotions_plus} denna månaden är:

{#lang_emotions_flower}

Mary 0280 BIM 23/9 första barnet, första pergokuren

Nennie BIM ca 25/9

Lia27 BIM 26/9 Försök 1 efter MF2/8, Första barnet

Svampp, BIM  30/9 Försök 1,  Första barnet

Stina84 BIM 30/9, Andra barnet

Puchiko Bim??? första barnet. (mens har inte kommit igång)

{#lang_emotions_flower}

{#lang_emotions_gravid}Gravida{#lang_emotions_gravid}

Memadde BIM 25/9

Stina 85, BIM  25/9, Försök 2,  Andra barnet
  • bibizaza
    Puchiko skrev 2009-09-28 11:48:10 följande:
    är det redan efter 10 min? förväxlade med något annat då.. hade både cb och någon annan manual bredvid varandra.. men det var ett cb..
    det är ju inte tillförlitligt efter 10 min eller vad det är. Så ifall det inte visas innan den tiden, så skall man nog inte lita på testet.
  • bibizaza
    Thesso skrev 2009-09-29 08:53:42 följande:
    tog ett test i morse igen och tyckte att jag skymtade ett super duper svagt sträck.Hoppas det inte bara var inbillning. Får ta ett nytt i eftermiddag och se om det blivit någon skillnad. Hoppas verkligen inte det bara var inbillning.
    Håller tummarna för dig!!!!!!!!!!!!
  • bibizaza

{#lang_emotions_flower}

{#lang_emotions_flower}

Memadde BIM 25/9

• bibizaza
    stina84 skrev 2009-09-30 08:27:22 följande:
    haha precis! Ni får döpa om er hela bunten Tack så mycket
    Jättestort grattis!!!! ja Stina verkar vara det rätta namnet om man vill bli gravid
  • bibizaza

{#lang_emotions_flower}

{#lang_emotions_flower}

Memadde BIM 25/9

• bibizaza
    Puchiko skrev 2009-09-30 11:37:40 följande:
    mig kan du ta bort.. fick min mens idag
    Oh...suck. men det är väll skönt att den kommer iallafall...?? Försöker bara se det possitiva i skiten
  • bibizaza

{#lang_emotions_flower}

{#lang_emotions_flower}

Memadde BIM 25/9

• bibizaza

Nu drar vi alla till oktobertråden, ok? Länk finns i TS.

Kraaaaaaam

Svar på tråden Vi som vill ha ett + i september!!