Förväntansfull0406 skrev 2009-09-08 15:36:13 följande:
ja ca två-tre veckor nu...antingen mens eller ett fett pluss.....synd väntan e såååå lång!
Spännande, spännade!! Kul att det var så possitiva besked hos läkaren..det måste kännas kanon! Hoppas verkligen att det tar sig denna gången...det är du värd.
Själv börjar vi komma tillbaka till normalitet efter sonens förkyldning. Han är lika busig och bråkig som vanligt, så jag anser att han är frisk
Blir dagis imorgon. Sen blir det en visit till Borås i helgen.
Annars händer det inte så mycket, är och kollar och letar varje dag efter jobb, men det ser helt dött ut. Jag känner mig helt.......ja inte som mig själv. Jag vill verkligen hitta ngt som jag kommer att trivas med, och som passar mig. Men hur fan tar man sig till??!!
Och så är det problem med pizzerian..min man och hans partner kommer nog inte så bra överens längre och vill inte jobba ihop längre. Men vi kan inte köpa hans del, och han kan inte köpa våran. Så då skall dom kolla efter någon annan att köpa hela. Men vad skall vi göra sen då?? Vad skall Mohamad göra?? Känns som att inte tänker igenom detta. Och jag har väll lite att säga till om...eller. Hur lätt kommer han att få jobb. När inte jag kan hitta ngt så blir det ju ännu svårare för honom. Min högsta önskan nu är att vi får dessa pengar vi behöver, på ngt sätt, och köper ut den andra killen. Sen jobbar vi där ihop. Eller säljer den och kollar på något annat ställe vi kan ha ihop.
Ja allt känns så jävla jobbigt just nu, och jag ser hur oerhört dåligt Mohamad mår. Men han vill inte prata mer om detta, och han är väll inte den som vräker ur sig allt han känner och tänker på i vanliga fall heller, för den delen. Men jag känner bara att jag vill hjälpa honom, och finnas där för honom. För som han har det nu, förstår jag honom att han inte vill jobba ihop med den andra mannen längre.
ja det blev långt såg jag
Men jag var bara tvungen att skriva av mig till ngn...kram