-
Hoppas ni båda blir friska snart!! Inte roligt att snörvlaTrollmamma till 4 skrev 2009-09-01 18:46:04 följande:Jag med Jobbigt!Och vi saknar dig, din knasboll!! Skynda dig tillbaka nu, och hoppas att du känner dig bättre snartFörväntansfull0406 skrev 2009-09-01 14:56:45 följande:gråter!!! nu måste jag stänga av, vll inte...jga saknar er
-
det skall jag absolut göra. Då vet vi alla vad som skall hända i ditt sovrum ikväll, hehe Jag brukar också känna av min ÄL ganska starkt...som en sorts mensvärk. Jag har slutat lite på alla ÄL beräkningar, och kör på känsla, och Äl stickor ibland. Lycka till denna månaden!!!angeni skrev 2009-09-01 19:31:10 följande:Då får jag nog ta och räkna om när jag ska mens då med andra ord. Borde bli runt den 16 september ungefär. Så mrsmoss kanske kan uppdatera det åt mig
-
Vi som vill ha ett denna månaden är:
Kela81 BIM 4/9
Clearwater BIM 7/9 Försök 13, Barn ett
Marleen BIM 7/9 Försök 1
Kamikazee BIM 11/9
Angeni BIM ca 16/9 Andra försöket, Andra barnet
Familjen Rockström BIM 17/9 Försök 2, Andra barnet
2 barns mamma84 BIM 18/9 Försök 3, Barn tre
Stina 85, BIM ca 19/9, Försök 2, Andra barnet
misa85 BIM ca 19/9
Svampp, BIM ca 21/9 Försök 1, Första barnet
Förväntansfull0406 BIM Ca 23/9 Försök 12, första pergo kuren. Barn tre
Mary 0280 BIM 23/9 första barnet, första pergokuren
MrsMoss BIM ca 26/9 Försök 10, Andra barnet
Lia27 BIM 26/9 Försök 1 efter MF2/8,Första barnet
Majjssan BIM ca 28/9 försök 23 4:e barnet 1:a Pergokuren
Puchiko Bim??? första barnet. (mens har inte kommit igång)
-
Det är ingenting att diskutera...bara att hoppa på han!! Trött eller inte...här skall göras bebis!angeni skrev 2009-09-01 19:37:46 följande:Tackar, ja vi får väl se om det blir något då med andra ord Beror på om sambon orkar hehe
-
Nej dom brukar väll inte klaga så mycket Men jag vet hur det är...man väntar och väntar på ÄL, och sen när det kommer, så är man trött, man blir sjuk, man bråkar om en löjlig liten sak och har inte lust alls att ha sex. och så försvinner den chansen den månaden!! Så irriterande. Så visst att man försöker i så och så många månader, men det är inte ofta allt stämmer när det väl skall till.angeni skrev 2009-09-01 19:41:49 följande:Jag får försöka iallafall!! hehe! Men han brukar inte vara negativ om jag försöker hehe!
-
Hej tjejer, hoppas att allt är bra med er alla!! Vissa väntar väll på BIM nu..tiden som går så oerhört sakta. Tycker jag iallafall. Själv inväntar jag ÄL...och den väntan är minst lika tråkig.
Jaha, så då var det helg igen. Skall någon hitta på något roligt, eller är det bara lite lugn som väntar? Själv skall jag inte hitta på ngt särskilt..som vanligt Leka lite med grabben och så. Har ju varit med han på inskolning hela denna veckan och det har väll gått bra. Han är ju ganska envis (som sin far) och han giller väll inte riktigt att sitta stilla på mattan och sjunga, eller att vänta på att alla skall äta upp sin frukt vid bordet Men annars verkar han trivas superbra. Och personalen är jättebra. Så allt har ju varit possitivt hitills.
Det regnar och regnar här...solen hinner inte annat än att titta fram så öser det ner igen..men jag tycker det är ganska mysigt. Speciellt när man skall gå och lägga sig och det smattrar på rutan utanför...får minnen från husvagns semestrar när man var mindre.
Jo....jag har nu gått ner: 9,6 kg...lite stolt är man ju måste jag säga. det går ju neråt
Kram på er alla!!!!!!!!!!!!!!
-
Marleen BIM 7/9 Försök 1
Kamikazee BIM 11/9
misa85 BIM ca 19/9
-
ja man hoppas ju verkligen att det skall ha några sådana fördelar. Nu har jag ju lite mer att gå ner, men alla kilon som försvinner är välkommna Hoppas verkligen på att det smäller till denna månaden!!Svampp skrev 2009-09-04 14:33:14 följande:Jag går och väntar på ÄL... hoppas verkligen att stickorna ska ge utslag den här gången! Om jag har rätt i mina gissningar att jag har ÄL på söndag eller måndag så kanske man kan få stegring redan imorrn :D Men har testat sen i tisdags för säkerhets skull =)Mrs Moss:Ja, väntan på ÄL är verkligen trist. Man är liksom mitt emellan det spännande! Är ju helt fantastiskt att du lyckats bli av med så många kg så snabbt! Har hört att själva viktminskningen i sig ökar chanserna för att bli gravid, så vem vet vad som händer för dig denna ÄL??
-
va kul!! Stort grattis till dig.Marleen skrev 2009-09-05 13:46:25 följande:tackar så mycket ;)
-
Kamikazee BIM 11/9
misa85 BIM ca 19/9
Gravid
Marleen BIM 7/9 Försök 1