Inlägg från: Nallebjörnis |Visa alla inlägg
  • Nallebjörnis
    Trollmamma till 4 skrev 2009-09-27 22:14:02 följande:
    Du är jättefin Jättefin mage har du oxå Såg att du hade satt in bilden på deras bastuscen den var kul Körde Mikael Tornvring tampongbiten?? Ha Ha i skutet när dem gjorde en scen ur Dirty Dancing va oxå bra!!
    Tack tjejen!! {#lang_emotions_laughing}
    ja super kul jue!!
    ja det gjorde dom... f**n va ja garva... hihi..
    den filma ja med kameran... hihi
  • Nallebjörnis
    bibizaza skrev 2009-09-28 10:40:54 följande:
    Nallebjörnis: Alltid roligt att se hur ni ser ut. För det är ju aaaaaaaaldrig som man har föreställt sig Va läcker du var i den klänningen, så himla fint att visa upp sin mage så tycker jag. Och me like your shoes Här vill mensen inte riktigt komma igång..är väldigt sparsam. Orkar verkligen inte med en utdragen period här nu..är på dåligt humör som det är Vill bara köra på inför nästa månad.Jaha då fyller man år i helgen...28!!! Ooops, vart tog tiden vägen? Jag som ville vara 3 barns mamma när jag var 30, för att sen inte kläck några mer. Men jag får verkligen vara glad om jag får 2 st. Det är jag absolut nöjd med ifall det inte blir några fler senare. Men man vet ju aldrig.Puchiko: Vart skall ni åka?? Gud va härligt att resa bort lite. Och jag hoppas givetvis att du inte får din mens!!!
    nej visst är det inte.. hihi... tack tack
    ja visst var dom fina... tyckte dom passa tillfället åxå jue...
    Stina85 skrev 2009-09-28 10:46:25 följande:
    Nu har jag fått mitt efterlängtade pluss! Testade svagt pos i fredags och fick ett fint GRAVID på clearblue digital imorse. Men mår inte särskilt illa. Ska jag va orolig?? När jag väntade dottern började jag må illa och kräkas innan jag fick plusset och konstant tills 30 min innan hon föddes... Hoppas det går hela vägen trots att jag i dagsläget inte mår illa...
    Grattis tjejen!!
  • Nallebjörnis

nu har ja kommit hem igen...
    hann aldrig berätta igår att ja vakna med väääärldens smärta  ryggen...
    ja tänkte väl att ja kanske hade sovit konsigt och en nerv kommit i kläm men det blev bara värre och värre tillslut så ringa ja BM som sa till mig att ringa till förlossningen... ringde till förlossningen som sa att ja ringt fel och det borde min BM veta utan ja skulle ringa till Spec mvc.. jaja kärring ge mig numret ist tänkte ja väl... så ringde dit... vid denna tidpunkt hade ja så ont att ja inte kunde hålla tårarna tillbaka... fick åka in på en gång sambon skjutsa mig.. dom ville skicka en ambulans men ja sa nej... kom in och fick ta blodtryck och urinprov... sen fick ja lyssna på¨Grodan och allt lätt super bra det var ju skönt iallafall... nu hade ja fått mera ont och bara grät och grät ingen ställning hjälpte utan hade ja kunnat sluta andas då hade ja gjort det så ont hade ja... sambon fick säga till mig att ja var faktiskt tvungen att andas ju... för ja låg och höll andan... fick göra UL på njurarna och det visade at båda var utvidgade och inte kosntigt att ja hade sååå himla ont.. fick komma upp på en avd och fick smärtstillande och ligga kvar över natten... ja bestämde nu i fm att ja kunde ju lika gärna åka hem och knappra piller som att ligga där så nu är ja hemma igen *skönt*
    sorry blev lite långt...

• Nallebjörnis
    stina84 skrev 2009-09-29 13:39:11 följande:
    Usch vilken jobbig dag för dig... Hur blir uppföljningen på njurarna nu då? Min kompis hade samma problem nämligen och hon kunde tillslut inte sova på nätterna liggandes utan satt upp och kräktes utav smärtorna. De pratade om igångsättning, men det kom igång av sig själv till slut.
    ja fick åka hem med värktabletter... och får helt enkelt äta dom tills ja slutar ha ont.. då får man lixom prova sig fram.. alltså sluta och kolla...
    ska på återbesök 12 okt så gör dom nog ett nytt UL på njurarna förhoppningsvis....
  • Nallebjörnis
    misa85 skrev 2009-09-29 13:41:12 följande:
    Ucha, men hur mår du nu då? Hjälpte pillren?
    alltså ja har ju inte ont nu ju... men om ja slutar med tabletterna då vill ja nog dö så ja vet inte... hihi
    men man blir så dåsig av medicinen så sover mest....
  • Nallebjörnis
    stina84 skrev 2009-09-29 13:42:17 följande:
    Okej, funkar värktabletterna då? Hoppas det löser sig till det bästa Tur att vi har så duktig sjukvårdspersonal som vi har idag, det var annat för 50 år sedan
    jo det gör dom.. blir lite borta av dom bara men men ... när sambom skulle googla på namnet igår eftersom ja ville veta mer så kom han in på sidor om den medicinen att folk typ anvönde den som knark...
    ja precis... dom var helt underbara på¨sös!!
    Stina85 skrev 2009-09-29 13:46:27 följande:
    Usch, hoppas du blir bättre snart! Krya på dig!
    tack vad snäll du är!
  • Nallebjörnis
    Trollmamma till 4 skrev 2009-09-29 15:12:37 följande:
    Nallebjörnis: Hoppas du mår bättre snart!! Kram
    tack vad snäll du är! jag med! kram
    Clearwater skrev 2009-09-29 15:56:22 följande:
    Massor av kramar och varma tankar och god karma till dig och dina njurar Nallebjörnis! Hoppas att det går över snabbt som ögat.
    tack vad snäll du är! 
    jag med!
    kram
  • Nallebjörnis
    Förväntansfull0406 skrev 2009-09-29 21:42:56 följande:
    Hej tjejer!!För det första så vill jaga bara säga att jag följer er, även om jag inte skriver. Jag kommer aldrig svika er sida Lilla Nalle....hoppas du blir bättre snart, jag tänker på dig hela tiden!!Själv e man på betydligt bättre humör, jag uppdaterar min blogg hela tiden med allt som händer i mitt/vårt liv. Men det tvär vände ganska rejält igår, som jag skrev i min blogg, jag vägrar ta på mig offerkoftan (eller iaf behålla den på haha) Så jag har tagit upp min träning på allvar igen, och försöker bara se framåt, man måste det, men visst näts gång mens kommer blir man deppad igen, men det vore ju konstigt annars. Andra dagen med pergo idag, börjar redan känna av biverkningarna, mina bröst jag sååå ont!! de har blivit en aning större (till min ryggs fasa) och det sticker liksom i dom, och jag börjar så smått få huvudverk, jag nästan ångrar att jag ändå inte vänta till nästa månad med att börja...men men, nu kör vi på Till alla er andra, ingen nämnd ingen glömd!!! Massor med kramar!Föresten, den nya oktober tråden, vill någon länka.
    tack vad snäll du är tjejen!!
    tänker på dig åxå tjejen!!!
Svar på tråden Vi som vill ha ett + i september!!