Vi som vill ha ett + i september!!
näää det är det inte heller.. men ja kollar ju inte..
mmm kan förstå de... jobbigt...
näää det är det inte heller.. men ja kollar ju inte..
mmm kan förstå de... jobbigt...
när har du bim då?
oki jobbigt..
men ja håller tummar och tår för dig!
nu har ja kommit hem igen...
hann aldrig berätta igår att ja vakna med väääärldens smärta ryggen...
ja tänkte väl att ja kanske hade sovit konsigt och en nerv kommit i kläm men det blev bara värre och värre tillslut så ringa ja BM som sa till mig att ringa till förlossningen... ringde till förlossningen som sa att ja ringt fel och det borde min BM veta utan ja skulle ringa till Spec mvc.. jaja kärring ge mig numret ist tänkte ja väl... så ringde dit... vid denna tidpunkt hade ja så ont att ja inte kunde hålla tårarna tillbaka... fick åka in på en gång sambon skjutsa mig.. dom ville skicka en ambulans men ja sa nej... kom in och fick ta blodtryck och urinprov... sen fick ja lyssna på¨Grodan och allt lätt super bra det var ju skönt iallafall... nu hade ja fått mera ont och bara grät och grät ingen ställning hjälpte utan hade ja kunnat sluta andas då hade ja gjort det så ont hade ja... sambon fick säga till mig att ja var faktiskt tvungen att andas ju... för ja låg och höll andan... fick göra UL på njurarna och det visade at båda var utvidgade och inte kosntigt att ja hade sååå himla ont.. fick komma upp på en avd och fick smärtstillande och ligga kvar över natten... ja bestämde nu i fm att ja kunde ju lika gärna åka hem och knappra piller som att ligga där så nu är ja hemma igen *skönt*
sorry blev lite långt...