• misa85

Vi som vill ha ett + i september!!

Hej hej =) Jag vill gärna hänga på i denna tråd.
    Jag kan dock inte göra pluss :/ Jag har antagligen BIM den 19/9. :)

• misa85

Jag är på tillverkning nr 1 men har försökt nu sen April. Det kommer =) Jag är dock väldigt otålig och vill att det skall bli ett pluss NU! :P

Har du haft din ÄL? Jag har precis mens nu men ska sätta igång med stickor ganska så snart efter....

• misa85
    angeni skrev 2009-08-28 12:17:44 följande:
    Jag blev lite förvånad idag. fick 2 treck på ägglossningstestet, dock var det väldigt svagt men behövde inte vinkla för att se det utan det syntes. Har tagit kort ska lägga in senare. så kan ni kolla och se vad ni tror. har ju aldrig använt ägglossningstester förut.
    Då kommer du nog få två lika streck snart =) Håller tummarna på att det tar sig nu. Själv väntar jag på nästa ÄL, borde komma under nästa vecka.
  • misa85
    Marleen skrev 2009-09-01 20:25:59 följande:
    vad tror ni tjejer? jag är jätte uppblåst i magen, och de kommer små droppar råmjölk ur tuttarna när jag klämmer lite nätt... kan de va a tidiga symptom tro?
    När har du BIM?
  • misa85
    Marleen skrev 2009-09-01 20:31:56 följande:
    jag har BIM om ca 4-6 dagar, typ måndag, söndag
    Spännande. Har du testat med nåt gravtest? Håller tummarna för dig!!!
  • misa85
    Marleen skrev 2009-09-01 20:37:08 följande:
    nja igår EM men de va neg... har ju inte bim än så och så har jag bara stickor från billigatester så de e kanske inte så känsliga
    Håller mina tummar iaf att det blir ett pluss snart. Håll oss underrättad =)
  • misa85
    Puchiko skrev 2009-09-02 16:32:59 följande:
    jaha då har man blivit malmöbo då =) skönt att äntligen ha flyttat, dock ser lägenheten ut som ett bombnedslag men skönt att ha kommit in. Så stort och härligt =) Och varit så duktig och gått iformloppet på samma dag =) Kom knappt upp ur sängen imorse så mör jag var =) Men är så stolt över mig själv att jag lyckades =) Fick reda på igår att min syrra tydligen försöker bli gravid och fick missfall förra veckan =( Inte för att jag missunnar henne eller något sånt men jag vill ha barn först i familjen. Men hade oxå varit kul att vara gravida samtidigt =) nej va tråkigt =( Bara att ta nya tag då =) Sen hoppas jag ni får hjälpen ni vill ha! Kram
    Jag tänker oxå så, jag vill vara först i familjen! Får se om det lyckas!
  • misa85
    Marleen skrev 2009-09-02 16:38:40 följande:
    uch vad jag känner mig frustrerad, hatar att vänta... vill testa NU
    Testa vettja =)
  • misa85
    Marleen skrev 2009-09-02 18:57:25 följande:
    jag testade nyss.... fick ett neg. testade med apoliva från apoteket... har BIM om 6 dagar så de e väl inte kört nu va?
    Nej, ge inte upp!
Svar på tråden Vi som vill ha ett + i september!!