• Bevabus

We are the Billie Jeans!

Här är den nya diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

• Svar på tråden We are the Billie Jeans!
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-30 14:12:00 följande:
    Bara om jag får kaffe Fan va kass jag är på eng... Kommer bli sv. twitter oxo
    jag använder mig av googel translater
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-30 14:16:36 följande:
    Sv twitter är helt tillåtet också
    I know   Men det är bra o bättra på sin eng oxo.  När sambons bror med familj är här så mpste eng åka fram. I hate it. Får tunghäfta.. gaaah!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-30 14:17:20 följande:
    Nej, det är inte hon Jag kan ge dig en 100 % garanti på detRååsa Smurfen skrev 2009-08-30 14:13:51 följande:
    ok ge mig det då
  • Bevabus

Ja fy, jag är egentligen kanonbra på engelska, men av nån anledning så stammar jag och vrider om orden så det blir helt knäppt när jag träffar pappas amerikanska arbetskamrat! :O

BooBoo skrev 2009-08-30 14:18:46 följande:
    I know   Men det är bra o bättra på sin eng oxo.  När sambons bror med familj är här så mpste eng åka fram. I hate it. Får tunghäfta.. gaaah!
  • Bevabus

Jag skrev alla skälen tidigare Tro mig, det är inte hon. Finns inte en chans.
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-30 14:19:44 följande:

ok ge mig det då
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-30 14:21:33 följande:
    Ja fy, jag är egentligen kanonbra på engelska, men av nån anledning så stammar jag och vrider om orden så det blir helt knäppt när jag träffar pappas amerikanska arbetskamrat! :O
    jag prata ganska bra ,det kommer flytande men se grammatiken är ju lite galen
Svar på tråden We are the Billie Jeans!