Bara en äggledare kvar, ledsen och deprimerad
Å, stackare... jag vet hur det är. jag har också haft ett utomkvedes och har nu bara en ledare kvar. Man känner sig lite stympad. Är det länge sen operationen?
Å, stackare... jag vet hur det är. jag har också haft ett utomkvedes och har nu bara en ledare kvar. Man känner sig lite stympad. Är det länge sen operationen?
En positiv sak du ska bära med dig är att du och din man nu vet iaf att ni kan göra barn! Du har fungerande ägg och han oki spermier! Om det skulle vara svårt nu så finns det ju sätt att hjälpa naturen och plantera in ägg i dig.
nej, jag har inte vetat om att jag skulle haft ngn infektion alls. Och jag har gjort kejsarsnitt 2 gånger men det sa de på gyn att det INTE berodde på detta X. Så jag har ingen aning!
Dock så har de sagt att om jag blir gravid så ska jag söka direkt dit och göra HCGtester och VUL för att kontrollera att den sitter rätt.
Men nej, jag är inte så jätteorolig. Jag har ju tidigare blitt gravid sammanlagt 4 gånger innan X:et så det borde inte vara alltför risker... Men som sagt- jag kommer kolla upp ev gravidtet direkt.
Vad har de sagt till dig?