• Fiaflopp

Kanske finns tråd innan men jag frågar ändå..

En fråga till er som vet...
    Är mitt i vår 5-e ivf men jag får nog kanske förbereda mig för att ÄD blir aktuellt så jag undrar vad man matchar med i Finland,Danmark?
    Vilka priser är det ca?
    Vilken klinik rekomenderar ni?
    Lättast är Finland eller Danmark men måste man åka längre så måste man...

Känner mig som då jag var ny i ivf-karusellen nu men frågar man inget får man ju inga svar!

*förvirrad Floppan frågar*

• Svar på tråden Kanske finns tråd innan men jag frågar ändå..
  • Fiaflopp

Kanske det kanske...*S*

• Fiaflopp

JAg får för dåligt med ägg så produktionen är inge vidare men samtidigt så har jag slutat röka nu och det kunde visa sig ganska snabbt på kvaliteten på äggen vilket vi hoppas på nu,om det inte blir avbrutet igen alltså...

• Fiaflopp

Aha...lät först som ett tänkbart alternativ för oss men så var inte fallet då!
    Om detta försök blir avbrutet så vet jag inte om det är så stor ide att göra det sista betalda,känns jobbigt att tänka så men jag gör det.
    Kanske visar mitt rökstopp bättre resultat till sista behandlingen...vem vet.
    Jobbigt att fundera fram och tillbaka,jag vill genomgå en full graviditet därför är adoption inte så nära just nu...blir ÄD om det krävs.
    Vul igen i morgon så får vi se hur det ser ut.

• Fiaflopp

Angla: jag tror också det men läkaren sa att de brukar se resultat efter ca 2 månader så jag vet inte men i alla fall tills nästa försök så borde vi se det tycker jag.

Singa01: Njaäe...jag vill helst inte det,mår inte så bra i allt detta och alla runt om lever vidare och den ena efter den andra blir gravida hela tiden så jag vill hålla igång och sålänge inte Jan Holte eller hemortsläkaren säger sropp så kör jag/ vi...

• Fiaflopp

Föresten så var jag utan i 5 månader innan detta försök...

• Fiaflopp

Skakis: TACK min vän,ska kolla upp det!
    Ska ställa en annan fråga i ny tråd så kanske jag får svar!

Svar på tråden Kanske finns tråd innan men jag frågar ändå..