vet ej om det detta är rätt ställe
jag hade kontaktat socialtjänsten eller polisen och gjort en anmällan utan tvekan!...de säger "att det är bara en tre åring" jo visst, men föräldrarna och de andra vuxna omkring har ansvar för denna mobbande 3 åringen!
de kan inte sätta en ålder på när det är "ok" att mobba, verkar ju helt sinnessjukt!
med tanke på att du tagit upp detta med både personal och föräldern så är dom med i att kränka barnet!
stå på dig! den mobbande flickan verkar inte ha fått någon fostran i vad som är rätt eller fel.
alla barn kommer någon gång slå, bita eller verbalt "misshandla" ett annat om man inte säger till dom att det inte är ok!
jag har själv varit mobbad för att jag bar ett tyst och blygt barn, och det jag fick höra var att de som gick på mig var ju "bara barn" själva.
skitsnack.
jag minns än idag då jag gick fram gråtandes till min dagisfröken över att två barn slog mig och hon ville inte trösta mig utan tyckte att jag grät för ofta...
well no shit, vem hade inte om de blev slagna konstant?
detta pågick in till grundskolan då även där så brydde sig inte lärarna eller föräldrarna.
mina föräldrar uppfostrade mig att behandla andra som du själv vill vara behandlad...detta är tydligen något de flesta föräldrar inte lär ut sina barn.
som sagt, stå på dig! låt inte ditt barn lida över något som går att fixa!
för det de gör är olagligt och kan ge dom en prick i registret!
tar de inte problemet på allvar så får de helt enkelt ta konsekvenserna!