• Frila2

Bra tatuerare i Göteborg?

Jag har planer på att göra en tatuering ganska snart men vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Det finns rätt många ställen i Göteborg men hur vet man vilka som är bra/dåliga? 

Finns de några ställen ni kan rekommendera eller avråda från att jag går till? Vart har ni andra gått för att få era tatueringer och var ni nöjda med resultatet, tatuerarna och studion?

Helst ska det vara i centrala Göteborg, har ingen lust att åka utanför stan.

For those who believe, no proof is necessary. For those who don't believe, no proof is possible
  • Svar på tråden Bra tatuerare i Göteborg?
  • Esperando

Jag hakar på tråden Vill oxå veta.

• Sanna K

Ska finnas en som är duktig i gamlestan....

• Frila2
    Sanna K skrev 2009-08-13 21:27:38 följande:
    Ska finnas en som är duktig i gamlestan....
    Vet du vad studion heter?
    For those who believe, no proof is necessary. For those who don't believe, no proof is possible
  • Göteborgsbruden
    Frila2 skrev 2009-08-13 21:31:21 följande:
    Vet du vad studion heter?
    Buzzstop 28
    (¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ BF 6/3-2010 ♥¸.?°´¯)
  • FrökenSverige

Det finns en tatuerare i Partille som heter Malmberg...studion kan heta black rose tattoo

• Mian m 7

Ink slinger på andra långatan har ju Kröli som är bra iaf min han gjorde för ett par år sen

• Kickiiii

Bring it on tattoos, skulle jag vilja rekomendera. Gillar tattuerarna och dom verkar duktiga!
    Tjejen där (Kajsa) tatuerade mej och min syster och vi båda tycker hon e grymt bra.
    www.bringitontattoos.com/

ligger på Mintensgatan 3 A

• Frila2

Åh, tack så mycket för alla tips.

Vet ni vad de är bäst på? Vissa gillar ju old school, vissa är grymma på japanskt, vissa gillar och är bäst på mer realistiska motiv och det skiljer ju sig rätt mycket på dessa olika stilar. Jag ska göra ett fotavryck och skriva antingen barnets namn eller födelsedatum vid den. Vill ju gå till någon som är bra på just sådant. Kanske funderar för mycket men jag vill inte få en taskigt gjord tatuering.

• BubbelGuppie

alltså på inkslinger finns en välkänd kille sen har de 3 killar till som är as grymma den som har gjort min är den med minst erfarenhet, min man har från den välkända och en från den andra.. och sen har jag sett den 3:es arbete också jätte duktigt och fot med namn är nog något som vem som helst av dem skulle klara galant.
    kan se min och sen gubbens dock är den inte färdig på de bilderna
    www.babydagboken.se/amanda_tiger/index.php

Svar på tråden Bra tatuerare i Göteborg?