Intensiva Älskade Ungar 9 **Barn som är HighNeed eller Spirited** Intensiva Älskade Ungar 8 **Barn som är HighNeed eller Spirited** En tråd för oss med intensiva, aktiva, otåliga, entusiastiska, temperamentsfulla, utmanande och mycket bestämda barn. Live
Hej! Är den här gruppen fortfarande igång? :) Jag har en kille på ett år som är väldigt aktiv, intensiv, otålig, envis, snabblärd och tidig i utvecklingen. Stark som en oxe. Han är verkligen ALDRIG stilla! :D han har svårt att varva ner och att sova på dagtid. Nätterna går bättre. Han vill ibland vara i famnen (om man står och går) men är inte kramig och pussig. Han är däremot inte särskilt klängig, rädd eller har svårt att bli passad av andra. Så det är främst hans oerhörda energi och beslutsamhet som gör honom krävande. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med andra i liknande situation! Bara för att ha någon att snacka lite med som vet hur dessa barn är. Har hittills inte träffat någon vars barn är i närheten av min sons intensitet... Så, är det nåt liv i tråden? :)