"Väcka" bebisen?
PEJGAN:Har du lust att ge mig något tips på hur man väcker den lill* krabaten? Jag vågar inte göra nåt dumt och samtidigt blir jag sååååååå orolig när jag inte känner några rörelser på en dag...
Är i vecka 22
PEJGAN:Har du lust att ge mig något tips på hur man väcker den lill* krabaten? Jag vågar inte göra nåt dumt och samtidigt blir jag sååååååå orolig när jag inte känner några rörelser på en dag...
Är i vecka 22
Imorse kännde jag bebisen otroligt mycket precis när jag vaknat, sen en gång till när jag la mig ner efter frukosten, (min sambo fick känna vår bebis för första gången ) så det där med sockerruset stämmer kanske, dom första rörelserna i vecka 16 kände jag däremot när jag satt framåtböjd!! Jag är överlycklig nu iallafall, kunde inte ana att jag skulle vara sååå orolig hela tiden under graviditeten men det kanske lägger sig, *hoppas*
PEJGAN : Tack för råden, nu vet jag vad jag kan försöka med OM jag blir hysteriskt orolig igen! Tror faktiskt att bebisen mår bättre av att vakna en gång extra än att känna min stress och oro hela tiden...