• Achillea

    Kan man hitta gamla skolfoton?

    Kom just att tänka på, finns där någon sida man kan finna gamla klassfoton online?
    Om vi bortser från stayfriends som inte visar bilder förän man betalar en massa pengar.
    Finns det ens möjlighet att hitta gamla klassfoton, skulle vara kul då massor har försvunnit genom åren.


    ♥Why does my heart, feel so bad? (Moby)♥
  • Svar på tråden Kan man hitta gamla skolfoton?
  • Achillea

    Puff


    ♥Why does my heart, feel so bad? (Moby)♥
  • Achillea
    Surtanten1 skrev 2009-08-25 13:47:35 följande:
    Kontakta någon från din gamla klass som kanske har sparat alla skolkataloger.
    Har gjort det men ingen verkar ha sparat
    ♥Why does my heart, feel so bad? (Moby)♥
  • Achillea
    anitra2012 skrev 2009-08-25 15:24:42 följande:
    Kolla med skolan eller någon på kommunen.När vi skulle göra 10års jublium - slutat nian så kontaktade vi kommunen och de ha alla klasslistor med allas person nummer på per resepktive klass. Så vi kunde kontakta alla via brev genom att leta upp alla adresser via skatteverket och andra ställen. Dock kollade vi inte angående foton då vi hade det själva. De kanske inte ha så du kan få nån, men en fotokopia/scanna kanske man kan göra.Lycka till.. *kram*
    Tack för svret ska ringa skolan och höra
    ♥Why does my heart, feel so bad? (Moby)♥
  • Achillea
    Sanna här skrev 2009-08-26 13:28:05 följande:
    Man kan se klassfoton på stayfriends utan att betala, men jättemånga foton finns det ju inte.
    Har försökt, har reggat mig och allt men inte får jag se varken foton på gamla kamrater ller klassfotton, allt är blurry tills jag bestämmer mig för att betala för guldmedlemsskap...
    ♥Why does my heart, feel so bad? (Moby)♥
  • Achillea
    Sanna här skrev 2009-08-26 20:15:07 följande:
    Jag kan se klassfoton utan att göra något, och dom gamla klasskompisarnas foton ser jag tydligt bara jag själv har ett foto på min sida. Har inget guldmedlemsskap, så det verkar ju konstigt.
    hmm då kanske man måste ha ett eget foto upllagt då om det ska funka, för det har jag aldrig haft...
    ♥Why does my heart, feel so bad? (Moby)♥
Svar på tråden Kan man hitta gamla skolfoton?