Inlägg från: freakymee |Visa alla inlägg
  • freakymee

Träff västerbotten för prematurbarn...?

Hej

Jag kikar oxå in här.
    Fick min dotter den 9 mars hon föddes v 36+0 med snitt för att jag fick havandeskapss förgiftning. Hon var tillväxthämmad när hon kom så hon var väldigt liten. 1818g och 43cm

Jag bor äver jag i Sorsele ( men jag vet inte vem du är LAPPEN)
    Är från skellefteå å pga komplicationer så bodde jag där de sista 6 veckorna av grav. Så hon föddes på ske.å BB. Annars hade jag blivit inlagd innan i umeå/lycksele.Vi låg inne i 3 veckor .

Vore kul å träffa nån som varit med om samma. För de mammor och barn jag träffar nu förstår inte riktigt. Det e ju mkt jobb fortfarane med vikt m.m.
    Men det man ofta får höra är *oj vad söt å liten hon är* Jag vill hon ska bli stor !

• freakymee

Hej vargmamma :) Kul att det är nån mer här i inlandet ( jag vet ju tom vart a-plog ligger) spelar innebandy med dom :)

Jag e lätt på om vi bestämmer för å träffas å snacka lite :)
    Bara nån tar tag i det :D

• freakymee

Hej.
    Jag kommer inte å ha tillgång till nån bil ett tag frammöver. Som vanligt ska det alltid gå sönder just innan besiktningen !!
    Å jag har inte möjlighet
    tis/tors nästa vecka. Bara nån av de andra dagarna.
    Möjligtvis att det kan gå tisdag.

Det är jätte fint där uppe i a-plog:) Tog även körkortet där så man har kört omkring lite på vägarna :)

• freakymee

hej på er :)
    Det skulle gå bra å vara här hemma hos mig men inte på tisdag. För då ska vi ha föräldra träff kl 1300
    De dagar som skulle passa bäst är i morron måndag eller på onsdag :)

Svar på tråden Träff västerbotten för prematurbarn...?