yngre har större behov att få barnvakt???
Jag drar mig för be om Barnvakt ..
Jag drar mig för be om Barnvakt ..
stämmer !
Mina jämnåriga har inte barn så vi kan inte ha en "par middag" med barnen
utan om det blir någon gång så blir det krogen .. som idag (Alla) jag umgås med skulle på en konsert på en "krog" med E-type och jag har verkligen ingen lust att gå då går man inte och även fast sonen är hos sin pappa så går jag inte jag är gammal och tråkig i jämförelse med dom. MEN jag har barn och det är en större lycka än att ränna på krogen
men då är det väl bra att dom lämnar bort barnen ?
Än äldre som "fin dricker" tillsammans MED barnen.
Ja, men man har ju olika uppfattningar om vad "konstant supande" är ..
Visst jag vill inte lämna bort sonen för att "supa" jämnt ! men det är mitt val . andra får göra som dom vill sålänge barnen inte mår dåligt utav det .
Skönt att barnet har en pappa som kan avlasta dig
Här är det ständiga undanflykter från faderns sida
Var nyss på en 40 års fest ungarna var MED och föräldrarna dricker det tycker jag INTE om ! iaf inte så dom blir synligt berusade och barn märker sådant fort.
jag försöker vara bestämd på vad som gäller from då han kommer hem från grekland !
då blir det varannan helg för sonen att vara hos sin far ! och då sonen blir äldre får han bestämma helt själv vart han vill vara
Hahaha! jag tänker precis samma sak
nog för att jag fått min "dos" av förhållande på ett BRA tag ..
Jag är barnledig eller ja sonen är hos sin far och jag varit på 40 års fest då har jag kalasat till det med någon drink..
Jag fick tom höra "ryktesvägen" att folk hade undrat vart min son var då jag ahde varit ute i svängen, då jag sa "han är hos sin pappa" blev dom ställda , är dom så jävla dumma i huvudet att jag låter vem som helst se efter det finaste jag har ?
säga ifrån? mitt barn inte mina föräldrars?
jag har tom rytit ifrån åt sonens mormor för jag accepterar ej att hon bestämmer över hur jag ska etc byta blöja på sonen ..
haha och dom som trodde detta var2 av mina F.d långstadie klass "kompisar" :-P
Exakt och till saken hör att min mamma bara var 19 då hon fick mig så hon borde ju fatta hur störande det är och höra kommentarer *S*