30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet
Hej tjejer; Jösses vad aktiva ni har varit! FL:ar lite i smyg på jobbet och hade ju hur mycket som helst att läsa ikapp här i tråden.
Pillan: Fasen vad tråkigt att det blev mens för dig den här månaden. Du som hade så fina chanser att bli gravid denna månad. Håller tummarna så hårt för dig och att du snart ska bli på smällen.
Vinkar till Viktora; vi känner varandra från en annan tråd och du förstår säkert vem jag är där. Tråkigt att du nu också kvalat in i den här tråden.
Hmm här pratas det tempning ser jag. Har funderat starkt på att börja med det och faktiskt köpt en digital termometer som väntar på att invigas. Är väl dags att börja.
Har fått mens idag och trots att jag anat den senaste veckan att det inte skulle bli plus så är det alltid lite sorgligt när mensen väl kommer. Har "the mensvärk from hell" och vill bara gå hem. Vi satsade verkligen den här månaden och hade sex varje dag veckan kring ÄL (oh ja även här flödar romantiken och spontaniteten..). Kändes så bra när jag började ta trombyl och prog vid ÄL och jag tänkte att NU kommer det att funka, nu blir det vår tur. Sen fick jag det där samtalet från läkaren som sa att jag möjligen har en form av blödarsjuka och plötsligt fick jag så dubbla känslor över om jag önskade mig ett plus denna månad eller inte. Kanske var bäst trots allt att det blev mens i väntan på diagnos och behandling. Känns lite sorgligt att medge.