Sanne, tråkigt att ni stött på problem, men samtidigt skönt att det verkar gå att göra någonting åt! Min gissning är att IVF inte är ett alternativ just pga det här. Läkarna har försökt placera embryot strategiskt vid något av mina FET, på det ställe där slemhinnan var lite tjockare. Men det tar ju ett par dagar innan det fäster, och det kan flytta på sig under den tiden. Det kan till och med vandra ut i äggledaren så man får utomkveds. Så min gissning är att vi får hoppas operationen funkar!
Jag förstår inte, fortsätter livmodern att växa om fostret dör? Jag fick för mig att den inte gör det, och det är så man kan misstänka att man fått ma, dvs att magen inte växer. Och, om din livmoder fortsatte växa, då borde ju inte fostret ha dött av platsbrist? *spekulerar*
PP, beklagar ditt testresultat Hoppas det blir ett annat idag!! Kissa ska man ju göra ändå, så varför inte göra det på en sticka när man ändå är igång
Idag ska jag på återbesök efter mitt ma. Funderar på att fråga efter en mf-utredning. Förmodligen kommer de att säga att man inte gör det förrän efter tredje gången. Men OM vi skulle få för oss att göra privata IVF så känns det som bortkastad tid o pengar. Det skulle vara hemskt onödigt att slösa bort ett försök bara för att få ett mf till och SEN få göra en mf-utredning...
Min man är på tjänsteresa så jag får gå till gyn själv idag