30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet
Hej i tråden. Jag har inte skrivit på några dagar men läst hur det går för er andra. Har nu tagit trombyl och progesteron sedan ÄL och känner verkligen av hormonerna. Har jätteömma bröst, konstant molvärk, acne och illamående. Verkligen inte kul att proggen gör så att falska grav.symptom uppstår. Kan inte alls tolka min kropps signaler nu inför BIM eftersom proggen ger så kraftig reaktion. *jobbigt*
Vinkar till singoalla77/Lotta: Vet du vi känner faktiskt varandra lite. Vi gick i samma högstadieskola. Ska inboxa dig om vem jag är.
Har varit på Sabbatsbergs sjukhus och träffat läkaren som ska utföra undersökningen av livmodern med en liten kamera. (har glömt bort det korrekta namnet för ingreppet) Han beskrev att jag kommer att sövas ner med narkos och om de med hjälp av kameran hittar några sammanväxningar el extra vävnader i livmodern så kommer han att operera bort dem. Skulle jag vara gravid vid ingreppet så kan denna operation avbryta graviditeten. Fick en tid som ligger mellan ÄL och BIM och jag funderar på att jag boka om den utifall att jag skulle vara gravid då... Så nu har jag fått ännu en sak att oroa mig för.
Hoppas att alla andra har det bra.