30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet
Nu är jag ilsk tjejer!!!!
Ringde till repro för att höra varför det dröjer så länge. Underbar barmorska som jag pratat mycket med säger när hon läser mig journal att jag ska gå vidare till IVF och undrar om jag inte fått info om detta. nej, det har jag inte. Jag sa att Dr BE skulle höra av sig när proverna var klara. Sa hon det svarade BM då, de säger så mycket läkarna. Det visar sig att Dr BE inte finns med på schemat förens i december igen!!!! Hon skulle prova att lägga en lapp på hennes bord och hålla tummarna att hon ringde upp mig. Varför i h..vte startar man upp en utredning om man inte tänker vara där på flera månader??? Fick iallafall en reserv tel.tid till en Dr J? Francis (någon du känner till Bettan?) Men nackdelen med det är ju att hon kanske inte alls är på samma linje som Dr BE och inte vill gå vidare med utredning. Jag hade ju även blivit lovad av Dr BE att få kortison om proverna visade på det. Nått jag inte heller blir klok på är att Dr BE inte ansåg kromosomanalys viktig i nuläget men i journalen står det mf-utredning medelst kromosomutredning, vad menas med det. Är det gjort eller inte? Sa även uttryckligen till att jag inte ville har varken Dr MM eller Dr SE något mer. BM tipsade då om att skriva mina synpunkter på dessa läkare på repros hemsida där det finns en länk ang. synpunkter. Chefen vill tydligen få in sådana. Ett tips även till Bettan *GRRRR*