• solen2

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet

Hej tjejer!
    Hoppar (tyvärr) på den här tråden jag oxå. Är 32 år o har 3 mf o 1 ma bakom mig. Mf april-08 v.7, ma juli-08 v.11, mf nov-08 v.7 o senaste i april-09 v.6. Håller på att jobba på ett nytt pluss men på samma gång känns allt bara hopplöst. Kommer ju att va livrädd nästa gång att det ska gå åt pipan igen men det är väl bara att hålla tummarna. Känns bra att "prata" med er som förstår vad man går igenom för det kan verkligen ingen annan fatta...

Vi får hoppas på många 2010-or här i tråden.

Kram på er alla!!

• solen2

Tack för era välkomnanden!
    Är utredd o inga fel har hittats. Ska få va med i dr. Lennart Blomqvists studie kring upprepade mf vid nästa graviditet om jag vill. Vad får ni andra för hjälp? (om ni har träffat bra läkare o får nån) Tycker ofta man hör att har det inte hittats några fel är det bara att kämpa på o hålla tummarna... vilket ju känns jätte peppande...

• solen2

icka76: jag förstår precis hur du känner! vissa dagar känner man bara att man inte orkar se o träffa alla gravida, särskilt när dom går där med sina magar o bara gnäller över alla krämpor o man själv känner att man lätt skulle ta alla krämpor i världen bara man kunde få sin lilla bebis till slut. Man får vara bitter ibland har jag lärt mig.

Kramar om

• solen2

hej allihopa!!
    Ville bara önska er en trevlig helg. Skönt med två dagar ledigt!!

• solen2

Mikes Bride: GRATTIS!!! Håller alla tummar i världen för att det ska gå bra för er denna gången. Vilken v. är du i?

• solen2

En fråga bara, Ni som har fått trombyl, när börjar ni att ta det? Bör man alltid ta progesteron oxå eller hur funkar det?

Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet