• Anonym

Vad gör man när attraktionen försvinner??

Om man älskar sin sambo...och han är världens bästa, en sån man vill ha som far till sina framtida barn och en stabil person man skulle kunna ha det bra med för alltid...om han har allt, men en sak saknas...vad gör man

Attraktionen finns inte där, jag är uttråkad, vill ha nåt mer, når spännande...men jag vet att jag aldrig får en sån som han....

nån annan som känner igen sig? hur har ni gjort? kan man få tillbaka den?

om sanninen ska fram vet jag inte om jag nånsin vart jätteattraherad av han heller men mer än nu....

• Svar på tråden Vad gör man när attraktionen försvinner??
  • Anonym

JAG!
    Jag tappade attraktionen för min sambo, han släppte mig fri, jag fick flytta till eget och sexa mig loss på andra håll.
    Han har också sexat loss på annat håll och nu träffas vi och allt fungerar bra igen.
    Har du tänkt om du är deppig? har ångest? missnöjd? dåligt självförtroende?
    Var där det satt hos mig, jag trodde jag slutat älska min sambo men jag hade så fel!
    Han är allt jag vill ha! Nu håller jag fast vid han och han vid mig.
    Men om problemet dyker upp igen funderar vi att göra så igen för det var en nytändning för oss.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-08-05 01:03:23 följande:
    JAG!Jag tappade attraktionen för min sambo, han släppte mig fri, jag fick flytta till eget och sexa mig loss på andra håll.Han har också sexat loss på annat håll och nu träffas vi och allt fungerar bra igen.Har du tänkt om du är deppig? har ångest? missnöjd? dåligt självförtroende?Var där det satt hos mig, jag trodde jag slutat älska min sambo men jag hade så fel!Han är allt jag vill ha! Nu håller jag fast vid han och han vid mig.Men om problemet dyker upp igen funderar vi att göra så igen för det var en nytändning för oss.
    åhh va häligt det låter att hitta tillbaka så å inse att man är rätt för varandra, jag har tänkt ibland att jag behöver komm bort lite för att se vad jag känner men hur sårar man världens bästa - å jag älskar honom verkligen...men

missnöjd - ja dåligt självförtroende jaaa - deppig ja, ibland - ångest ja, ibland.
  • Anonym

Mitt tips: RES BORT innan du gör något du ångrar!
    Då får du tid att ventilera och känna efter, ni hinner sakna varandra också.
    Sedan gör något speciellt bara för er två!
    Uppskatta dig själv med att köpa något sexigt, klippa dig, manikyr osv.
    Läk din själ så löser sig det mesta!

• Anonym

Anonym (been there) skrev 2009-08-05 01:12:49 följande:

Jag har råkat ut för exakt det du beskriver... Jag ville inte heller göra slut för att inte såra honom älskar ju honom men attraktionen till han va totalt borta. Men det visade sig att det hela låg på mig! så jag förklarade för honom hur det låg till och visst han blev besviken men oxå motiverad till att försöka få det att fungera!! vi träffade en terapeut som verkligen hjälpte oss!!! Vi har mkt bättre kommunikation nu och bästa sexet nånsin!!! vi har varit tillsammans i 6 år och sexet blir bara bättre o bättre så OM du vill och är redo kan du få det att fungera!Lycka till!
    va glad jag blir när ja läser detta...har ibland tänkt att man ska prata med nån ihop men vi hari inga direkta problem...och min sambo har svårt för att prata om det han känner!

jag hoppas att jag kan kännsa så nån gång igen för jag älskar honom
  • Anonym
    gamlingen skrev 2009-08-05 01:16:27 följande:
    Om du älskar din sambo så tror jag inte att det är några problem.Livet går upp och ner. Ibland har man sina dalar, ibland varar domlänge. Men sen går det uppåt igen. I mitt fall kan det innebära perioderav underbart sex och kel och uppskattning - efter det att vi kanske gåttomkring som två polare i ett par månader.Du TS är deppad nu. Försök låta bli att tänka på din egen brist på lust.Genomlev den här perioden. Jag kan nästan lova dig att det kommer enbättre längre fram.Kram
    jag kan även tänka ibland att jag är för ung för att redan känna så här och "nöja" mig. kanske låter konstigt men vi har vart ihop i 5 år, träffades när jag fyllt nitton. kan få lite panik av dessa känslorna
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-08-05 01:20:39 följande:
    jag kan även tänka ibland att jag är för ung för att redan känna så här och "nöja" mig. kanske låter konstigt men vi har vart ihop i 5 år, träffades när jag fyllt nitton. kan få lite panik av dessa känslorna
    Jag vet hur du känner.
    Jag träffade ett ex när jag var 17 år gammal och vi höll ihop i 5 år.
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-08-05 01:22:25 följande:
    Jag vet hur du känner.Jag träffade ett ex när jag var 17 år gammal och vi höll ihop i 5 år.
    gick det inte mer sen...har du ångrat dig?
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-08-05 01:25:36 följande:
    gick det inte mer sen...har du ångrat dig?
    Det gick inte någon mer, jag tänkte på att andra par har också gjort slut och hittat nya så varför skulle inte jag ha turen att hitta något bättre?
    Jag är inte sämre än alla andra!
Svar på tråden Vad gör man när attraktionen försvinner??