Roliga sexhistorier
Vilka roliga historier!!!
Jag har en ganska äcklig historia där mitt ex hade tagit mig i baken på soffan en gång (faktiskt medan jag pratade i telefon med min syster... tydligen ett big no-no enligt den här tråden!! ) och fick utlösning inne i rumpan. Då var jag rätt så ny på det här med analsex så jag hade glömt bort att gå på toa direkt efteråt.
Nåväl, en stund efteråt så har vi sex igen, den här gången på sängen med mig ridandes så känner jag någonting rinna därbak....... Jo då, det var ju så klart sperma blandat med bajs som kom över hela honom och på sängen.
Har aldrig varit så generad som då!!!!
En annan gång så låg jag och ett annat ex och spoonade med honom liggandes bakom med stånd. Jag råkade braka till lite och kände hur ståndet sakta men säkert försvann..............
En lite roligare historia är då jag och min nuvarande idkade 69:an och jag fick hans snopp lite för långt ner i halsen så att jag fick kväljningar, samtidigt som jag fick kväljningar så knep jag med hela kroppen, och musen också såklart, så världens mutt-prutt gick av rakt i min sambos ansikte!!! Hans min var så rolig för han var inte säker på om det var mutt-prutt eller en vanlig prutt. Hehehehe