Inlägg från: Anonym (mmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mmm)

Roliga sexhistorier

Anonym ((super-roligt)) skrev 2009-08-04 19:37:24 följande:

Någon mer som har något att berätta?, tror inte folket här inne vågar ;P
    Haha! Då känner du inte mig.

Jag och en dåvarande kille hade sex på en öde - trodde vi - skogsväg. Vi hade vilt sex, det immade igen så han öppnade en dörr och vi fortsätter. Underbart sex var det, vi var högljudda båda två. Plötsligt hör vi nån som säger: -"Är det ok om jag stänger dörren så att jag kommer förbi?" Haha, jisses. Vi fortsatte som kaniner när vi hade sett till att tanten var utom synhåll.
  • Anonym (Mmm)

Anonym (Caroline) skrev 2009-08-04 22:55:25 följande:

Lukta underrede? Det var det värsta! En kille kallade mig Magnus under akten, jag heter Caroline, hahahaha. Då höll jag på att dö.En gång red jag en kille och det blev bromsspår på lakanen såg jag när han gått hem. Sen är killar som kallar sig pappa alltid roliga, känns så fel och knäppt. Men roligt efteråt.Var ihop med en mäklare och vi knullade i en säng i ett objekt han sålde. Min egna hustomte hahaha.
    Haha, härligt. Fortsätt så!
  • Anonym (Mmm)
    Anonym skrev 2009-08-06 11:29:52 följande:
    Var på en maskerad en gång med min kille och hans föräldrar.Jag och min kille åkte dit till lokalen där festen var lite tidigare.Jag hade ingen aning om vad hans föräldrar skulle vara utklädda som. När festen hade börjat så blev jag av med min kille.Men till slut såg jag han. Jag drog med honom ut och började hångla upp honom osv. Plötsligt såg jag en likadan utstyrsel som jag hånglade med. Och det visade sig att jag hånglade med hans pappa istället. Men det berättade vi inte för någon.Och min kille vet inte om det i heller. Men fy för vad pinsamt det var
    Och svärfar tog tillfället i akt och njöt...
  • Anonym (mmm)

När jag och min nuvarande kille varit tillsammans i 3-4 månader så ligger vi och har en hel del action i soffan på hans rum. Helt plötsligt så hör vi ett litet kvävt skratt, och tittar mot dörren. Då står hans lillebror (1 år yngre än oss, vi var 17 då) och asgarvar. Han frågar vad vi gör och min kille skriker att han ska gå ut. Då frågar han igen med ett ännu större flin, och tillägger att det är oartigt att inte svara på någons fråga.. Både jag och pojkvännen skriker förbannat: VI KNULLAR FÖR HELVETE! Han stänger dörren och skrattar hysteriskt när han går därifrån.

En annan gång så hade vi precis haft sex och låg och pratade efteråt, hade lite mysprat.. Helt plötsligt så knackar någon på dörren och öppnar den, in kommer halva stadens polisstyrka och ska gå husesyn (hans föräldrar är poliser & skulle visa kollegorna hur det såg ut efter renoveringen) Vi ligger i sängen och se sjukt skyldiga ut, pojkvännens mamma tittar på oss som om vi var två ufon, och ser sur ut, då säger en av hennes kollegor att det luktar lite unket där inne (no shit, vi hade bara pippat intensivt i en timme typ). Alla går ut för att titta på jacuzzin, jag och killen tittar på varandra och dör nästan av skratt.

Midsommar när vi precis blivit tillsammans så bestämmer vi oss för att gå ut i skogen för att ha lite kvalitetstid, men, eftersom det är Åhus strand/skog på midsommar är det fullt av folk. Upptäcker en liten bod som vi smiter in i. Efter sexet så upptäcker vi att det är ett utedass! När vi kommer tillbaka till stranden och festen så sitter min kompis (full) och säger att min mamma ringde, men hon förklarade så snällt för henne att jag inte kunde prata för jag var och pippade i skogen med R. Tack Molgan!! haha.. Mamma ringer upp efter ett par minuter igen och frågar ut mig om hur det var, men jag säger bara till henne att sluta. Då kommer hon med den käcka kommentaren: Du är din mamma upp i dagen, sånt gjorde jag heeeela tiden när jag var i din ålder. Och så avslutar hon med ett litet fylle/fjortisfnitter.

Så, då bjöd jag på mig själv lite. Hoppas att ni gillar det :-P

Svar på tråden Roliga sexhistorier