Inlägg från: StorFot |Visa alla inlägg
  • StorFot

Slangad bil. Har ni några tips?

Men nya bilar (99 och framåt typ) går väll inte slanga ur har jag för mig... Hrm, köp en skrotbil och ställ där, tanka upp den med aceton eller nge annat skit och låt de slanga ur den, då får de problem sen med sin "moppe" (som jag tror det är till)

• StorFot

Eller sätt sprängladdning som tänds när locket går upp utan centrallåset upplåst, värsta MacGyver grejjen... = problem solved...

• StorFot

Hrm... nee, finns nog inget enkelt sätt än att sova i bilen en natt och hoppas de kommer... låna en stor elak hund också så ni får tag i en av dem iaf.

• StorFot

Sant... fixa nödbloss också från ngn båtförsäljare så blir de riktigt skraja, inte så ql att stå med en dunk soppa då ...

• StorFot

När och om du får tag i dem,ring mig, bor i Eskilstuna, hinner dit och får dem att ramla lite innan polisen kommer. Har vart med om försök till slangning, locket var uppbrutet, men de hade inte kommit åt ngn bensin..

• StorFot
    Gnagarn skrev 2009-08-04 08:20:12 följande:
    Det där med ramling är rätt "kul" faktiskt. Poliser är väldigt förstående om att många bus skiter fullständigt i om de tas in eller ej. Men smärta fungerar ganska ofta. Vem fan vill slanga på en parkering där de vet att de boende spanar och kommer ut och ger dem prygel? Näe, precis.Var med om att ta en pundare i ett av mina gamla källarförråd. Innan farbror blå kom hade han snubblat en hel del. När de kom frågade de och när de hörde förklaringen sa de snabbt "Ja, här var det riktigt halt. Ni borde tala med värden om det".Etiskt korrekt? Nej. Praktikst rätt? så det visslar om det!
    Har vart med om det också, fast det var polisen som såg till att "han" ramlade... Jobbade på en ICA butik när min kollega tog en snattare (jag jobbade in den helgen) min kollega var ganska stor och tränad, men killen han tog var hög på allt. Slutade med att han fick näsbenet avslaget (min kollega) av en armbåge när de låg och brottades på marken. Men 2 man till kom och tog in killen på kontoret och ringde snuten, när snuten kom så kände de igen "snattaren", de frågade vad som hade hänt med min kollegas näsa, han sa som det var. När de sen skulle leda ut killen, med fängsel på ryggen så skickade båda in killen i dörrkarmen med ansiktet före. Sen sa de "Oj, men vad snubblade du på nu då". Och nickade bara till min kompis...

Fel ja! Kändes rätt för min kompis JA!
Svar på tråden Slangad bil. Har ni några tips?