• Agamemnon

Han har mycket vatten i lungan, proppar, cancer? Så orolig så jag inte vet var jag ska ta vägen....

När min pappa hade vatten i lungorna för några veckor sen berodde det på en lunginfektion. Om jag fattade rätt så måste en vatten- eller varansamling i lungan inte bero på proppar, tumörer,... (vi trodde det eftersom det upptäcktes tre dagar efter att de tagit bort en elakartad cancertumör i matstrupen) utan kan helt enkelt vara en lunginflammation. Då måste lungan dräneras och man behandlas med antibiotika men det är inget "farligt" så länge det upptäcks i tid. Det kommer säkert att gå bra!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Agamemnon

Usch, det låter jobbigt! Men han blir säkert väl omhändertagen, även om det naturligtvis inte är kul att ligga på sjukhus och genomgå en massa undersökningar! Hoppas ni inte behöver vänta för länge på provsvaren, jag vet att det är det som är värst: väntan och att inte kunna göra något. Kram!

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
Svar på tråden Han har mycket vatten i lungan, proppar, cancer? Så orolig så jag inte vet var jag ska ta vägen....