• lisen88

¨Tror att dom är bättre?

med de där är du inte ensam om, de har hänt mig flera gånger när jag ska på bussen. samma sak om jag är på stan och kommer med vagnen så är de ingen som tar hänsyn till att man kankse kan gå undan lite när dom ser att man kommer barnvagnen. nejdå, då ska en annan rätta sig efter dom, och svänga både höger och vänster för att bara ta sig fram.
    men jag har börjat att jag går bara rakt fram så får dom flytta på sig.

en kvinnlig busschafför sa till mig en gång att jag inte kunde komma på bussen för jag hade för stor barnvagn när jag skulle gå på, så jag fick gå av igen. precis när jag kommer av bussen kommer de en äldre på lite mer än 30 år med en barnvagn som är nästan lika stor som våran, och hon fick gå på.

• lisen88
    cri skrev 2009-08-05 17:13:38 följande:
    Visste du att de var "lite mer än 30"? Frågade du?Beteendet...inte åldern.Men...gnälla på fl går ju bra.
    ja, ja visste att hon va på lite mer än 30 eftersom att du frågar.
    hmm, jag tycker att de känns mer som att de är du som gnäller än vi andra.
    jag svarar på de TS har skrivit, men de känns mer som att de är du som " gnäller "
    och de inebär att du är säkert äldre också, nästan så man börjar undra om du tar åt dig?
  • lisen88
    cri skrev 2009-08-05 17:09:53 följande:
    Det är såna här trådar som jag många gånger tänker att "ALLA" sk "UNGA" föräldrar "ogillar" (för att inte dra till med hatar...)alla "ÄLDRE".Känns väl bra att man drar den slutsatsen också???!!!Rättså bra också- jag kan inte alltid avgöra vilken ålder andra har...men...unga föräldrar kan alltid avgöra om andra är ex.vis 30+...
    vem är de som har sagt att vi unga " alltid " kan dra en siffra runt en persons ålder?
    jag tror att de kan du också säkert göra =P
Svar på tråden ¨Tror att dom är bättre?