• AnnaT

¨Tror att dom är bättre?

Jag blir så förbannad, nästan varje gång vi ska åka buss med vagnen, så kommer det alltid någon"gammal" mamma och tränger sig före.
    Eller om man står och väntar på bussen och sen så precis när bussen kommer så kommer det en äldre mamma och springer på bussen innan vi hinner på.
    Eller så har man stått och väntat längre än dom och dom vet om det men låssas som igenting när bussen väl kommer.
    Är det bara oss det händer eller händer det er också?
    Blir så jävla förbannad!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-28 17:48
    gammla äldre samma sak.
    varför jag skriver gammla är för att det är bara dom som har gjort så, det är klart att alla inte gör så, för det har jag ite sagt heller

• Svar på tråden ¨Tror att dom är bättre?
  • AnnaT

Miracle Cats skrev 2009-08-05 14:55:04 följande:

Spela roll vilken ålder det är på mammorna. Mammor, föräldrar punkt.Har du mål i mun, så bit ifrån.Vad är det med dessa orättvist behandlade unga föräldrarna?Ni är inte unika....
    ja nu spellar faktiskt åldern roll, om det hade hänt med unga mammor hade jag ju skrivit det också.
    Det r ingen som påstår att vi är "unika" heller!

Dessutom så är det inte direkt så att man hoppar på bussen utan vagnen och skäller ut personen som gått på heller?
  • AnnaT
    cri skrev 2009-08-05 17:13:38 följande:
    Visste du att de var "lite mer än 30"? Frågade du?Beteendet...inte åldern.Men...gnälla på fl går ju bra.
    men eller hur det är väl snarare du som gnäller.
    Alltså är det svårt att förstå eller, om det hade hänt med vad jag kallar unga föräldrar hade jag ju skrivit det, men nu har det ju bara hänt med föräldrar men faktiskt kan anta att dom är gammla om jag gämför med mig själv, svårare än så är det inte.
Svar på tråden ¨Tror att dom är bättre?