• laven

USA tråden.

Desertchick skrev 2009-07-29 17:47:50 följande:
    Klart jag vet att det finns dumma lagar här i USA. Hittade just denna sida: www.dumblaws.com/laws/united-states/alaska I Alaska får man inte titta på en älg från ett plan.
    Man får heller inte kasta ut levande älgar från flygplan.

....fast jag tycker nog inte heller att det borde vara tillåtet, om jag ska vara ärlig.
  • laven

Inga sexleksaker? Stackare där.....

• laven

De kanske inte har leksaker på bordellerna?

• laven

Jag har bott i NJ, men flyttade sedan norrut.
    Men det finns några stycken här i tråden som iallafall är i närheten av NYC.
    Har du hittat svenska skolan i Montclair?

• laven

Tja.... det är ju inte som Manhattan.

Men jo, jag trivdes väl. Jag bodde i Westfield (Union county, vid 22an) och gick i high school där. Bra skola.
    Sen när både jag och min syster var utflugna flyttade mina föräldrar till Mountainside - alldeles intill.

• laven
    Mealla skrev 2009-08-20 14:03:54 följande:
    For mig kandes det som en san waste, varfor kla sig i snygga skraddarsydda klader nar ingen anda far se dem?
    Men det är ju bara "in public". Privat i hemmet, med "tjej-gänget" får ju folk se dem.
  • laven

Eller så vill man bara njuta av att ha råd.

Och njuta av känslan att man är riktigt snygg, precis som det kan vara härligt att klä upp sig inför en helkväll hemma med maken, även om man lika gärna kunde glufsa i sig middagen iklädd gamla sunkiga joggingkläder.

• laven
    Mealla skrev 2009-08-20 14:47:08 följande:
    Visst ar det sa laven, men jag tycker anda att det kanns lite sorgligt att vara snyggt kladd fran topp till ta och sedan forstora intrycket men ett svart heltackande skynke, lite som att kopa en Picasso och halla en burk svart farg over. If you got it flaunt it
    Det är säkert ett skräddarsytt skynke också, bara att du inte har koll.
  • laven
    TingTing skrev 2009-08-21 18:28:47 följande:
    Hedda - Det tog ett tag innan jag fattade att det inte var du som skrev!
    Jag med. Jag läste och tänkte "men Hedda är ju gift med en amerikan..... hur kan detta gå ihop".
  • laven

saargr - nu har jag ju glömt att svara om sjukvården här..... den fungerar väl sådär. Fast visst finns det problem med långa köer och långa väntetider här också. Och det är svårt att få en family doctor. Och sen när man väl har än kan det ändå ta lång tid för att få en tid att träffa doktorn. Men visst är det förnämligt att det är gratis, och vården är bra, osv.

Svar på tråden USA tråden.