• Mealla

USA tråden.

Nu har jag ocksa hittat hit, we are back online efter flytten. Det ar bara finlir som att satta upp tavlor och speglar kvar, tack vare mina fantastiska foraldrar som hjalpt till med barnpassning och uppackning.

Sa trakigt med jobbet RQL, jag hoppas att det loser sig pa nagot satt for er.
    Och trist med stulen dator AHost.

• Mealla

Det finns ju massa lagar som inte tillampas langre i alla stater och lander. Jag har for mig att det fortfarande star i svenska lagbocker att man har ratt till 30 daler om man planterar ek pa sin mark for kronans rakning etc. Speciellt lander som har Common Law ar det vanligt att ha aldre lagar med i lagbocker eftersom common law just baseras pa tidigare domar.

• Mealla

Vem ryker ikvall i SYTYCD tror ni? Jag hoppas att finalen star mellan Brandon & Kayla, tycker att de var ett fantastiskt par igar. Brandon's solo var fenomenalt, jesus vilken kontroll pa kroppen han har.

Ting Ting, liquor stores ar oppna i NY state pa sondagar sa om du skulle sitta med dammig hals en sondag sa tar det ju bara 20 min for dig att bota det

• Mealla

Jag holl mig ju tills morgonen efter Hedda Och jag lovar att inte borja surra om sytycd forran i morgon bitti. Du ar uppe tidigt...jet lag?

• Mealla

uj sa jobbigt....

Det dar extra 3 timmarna gor stor skillnad, jet lag till ostkusten blir inte sa illa.

Hjalper det om de far sova lite middag och du sedan haller de uppe lite langre? Jag vet att det ar svart att fa barn att sova nar de inte brukar sova middag, men kanske en strategisk biltur kan fixa det?

• Mealla

jakla tonarsbrudar, det borde vara 18-ars grans for att fa rosta i sytycd....

• Mealla

Hedda, det ar val klart

HeddaBigBum skrev 2009-07-31 17:00:51 följande:
    Hmm... är det Evan du syftar på?
    Laven, Westfield kanner jag ju till, har en god van som bor dar sa det brukar bli ett par BBQ's per sommar.

Jag bor i NY strax norr om Manhattan i Westchester county. Det ar klart att det inte ar som Manhattan, men det ar skont pa sommaren att ha hus med tomt sa att man kan grilla pa kvallarna. Det tar 35 min till Grand Central med Metro North.
    morsigne skrev 2009-07-31 19:15:22 följande:
    Nagon som bor i New york?
  • Mealla

Hedda, jag har ocksa dirty thoughs om Brandon, men killen har ju talang och ar mangsidig.
    (hjalp, det borjar bli tant-snusk-varning pa mig)

Evan ar blah bland Vanilla och ar duktig pa sin genre, men inte speciellt mangfacetterad. Tycker att Joshua
    som rok for ett par veckor sedan var bra mycket mer allsidig och talangfull dansare.

Saargr, var i Westchester holl du till?

• Mealla

Jag var tvungen att googla for att se var det var, och det ar ganska sa nara dar jag bor. Tuckahoe ligger i Eastchester sa det var darfor jag inte kande igen namnet forst.

• Mealla
    Desertchick skrev 2009-08-01 20:03:05 följande:
    Ordet menskopp får mig att kräkas lite.
    me too... Det later sa jaaa, yuack helt enkelt

Harligt att ni har det skont i Sverige musten, men stackars din man. Det var varsta ovadret i NJ/Long Island igar sa det var val darfor planet blev omdirigerat. Ni vet hur glada och exalterade meterologerna blir nar de far tala om extremt vader, det var flash flood advisory och severe weather warnings och blixten hade slagit ner over 500ggr pa en timme igar, sa det var ju lite extremt vader. Tur att du slapp aka med barnen i alla fall.
Svar på tråden USA tråden.