lelle skrev 2009-07-27 16:25:14 följande:
Stella 78 skrev 2009-07-27 15:48:16 följande:
Fy vad läskigt! Vilken tur i oturen att du stod på dig och det slutade väl. Jag har testat minus nu så det borde ju inte vara något kvar. Hade du ont av utomkveds?
Först hade jag inte ont utan det var mest molvärk... opererades första gången precis när jag gick in i v.9. Fick eg. inte ont förrens 2 veckor efter andra operationen och då hade jag fruktansvärt ont i en vecka tills de opererades bort äggledaren. På mig var det när jag blödde ut i buken som gjorde ont. Själva utomkvedet gjorde inte ont... Dagen före sista op när jag fick åka ambulans in till akuten så var jag medvetslös korta stunder pga smärtan, men det sjuka är att jag själv inte "tyckte" jag hade så ont... men vet ju att jag hade det ändå
Ville ju inte att ambulansen skulle komma och sa till sköterskan jag fick prata med att det började släppa och att jag skulle komma in med bil om det blev sämre igen... Hon lyssnade inte på mig... (det var min kompis som ringde efter ambulans) Nu i efterhand kan jag inte ens komma ihåg hur det kändes eftersom det var en smärta som jag aldrig någonsin känt och hoppas också slippa känna igen. Vet bara att jag tänkte när jag mådde som sämst att detta kan inte vara värre än att föda barn...