Inlägg från: Strumpan08 |Visa alla inlägg
  • Strumpan08

Vart e 86:orna

Hej hopp! Kul med en tråd för oss 86:or! Jag bor i Stockholm med min make och min 8 månader gamla dotter. Ska börja plugga till hösten igen men vet inte hur jag ska kunna lämna dottern hela dagarna... För egen del alltså, hon kommer nog ha det bra med pappan. :-P

• Strumpan08
    Itzumo skrev 2009-08-04 14:31:15 följande:
    Jo jag tänkte det... Hoppas bara att det går mycket bättre ikväll.. :)Tur var då iaf att hon tyckte om det..
    Skönt att hon åtminstonde gillar vällingen, min tjej på 8 månader bara skriker när hon känner smaken av vällingen.
  • Strumpan08

Itzumo - 1 dotter Ella, född 2009-02-13, vi bor i Skellefteå

4familjen- 2 söner, födda -05, -07 och en dotter född mars-09 (+en bonus) Luleå

Millisw- 1 dotter Nova född 090126 bor i Kumla

Liljan o Loppan - Dotter Maia f.060528, bf liten 100125 (slår vad om julafton istället ). Bor i Karlskrona

sthlmfilur- dotter Emiliya f. 08-03-04 och son Imran 09-02-14. Bor i Tyresö (sthlm)

MariaOMarkus - 1 dotter Malou född 2009-05-07. Bor i Sthlm (Skogås)

Annajohanna 1 son Kalle, född 080718, BF 100206. Bor i Älmhult

EmsanPemsan- 2 söner Liam född050915 & Viggo född 080520 Bor i sthlm

Strumpan08 - 1 dotter, Isabella född 081209. Bor i Sthlm.

Ska också bättra mig och skriva lite oftare här.

• Strumpan08
    VanligLitenMy skrev 2009-08-18 11:17:19 följande:
    Finns det nå flera med bebisar som är omkring 9 månaders åldern som min :) och bor i sthlm ? skulle va kul att hitta på nått typ picnic lr liknande
    Jag har en dotter på 8 1/2 månad, bor i och för sig på andra sidan stan från dig såg jag, men det finns ju SL. Börjar plugga i slutet av månaden, men tills dess är jag alldeles ledig och sysslolös och öppen för förslag. Jag är mycket för barnvagnspromenader.
  • Strumpan08
    sthlmfilur skrev 2009-08-21 07:23:22 följande:
    jqg bor också i sthlm fast i tyresö.. och jag har en dotter på 1½ år.. och en son på 6 månader.. jag är oxå öppen för förslag
    Kan du ta dig inåt stan? Om vi hittar på något vore väl någonstans centralt smidigast, eftersom vi verkar bo på lite olika håll.

Min snutta är lite småsjuk just nu dock, har feber och snuva. Vet ej om det är en förkylning eller om det är tänderna, hon gnager visserligen väldigt intensivt på allt, men hur ska man veta? Stannar i alla fall hemma för säkerhets skull tills hon mår bättre.
  • Strumpan08
    MariaOMarkus skrev 2009-08-21 10:36:44 följande:
    djurgården är ju himla fin =) man kan ju gå från centralen ända dit =) så klart beroende på hur många vi blir kanske..barnvagsnmaffian min lilla vill vara md så har jag inte henne i knät blir hon sur :P jag kan (tror jag)och tis sen är jag bokad = )
    Haha, blir vi så många så vi tar upp hela trottoaren får vi väl gå i karavan eller något.

Jag kan nog hela veckan, har inte så mycket planerat. :-P Förutsatt att liten kryar på sig tills dess, men det är ju helgen emellan och allt så.
  • Strumpan08
    MariaOMarkus skrev 2009-08-21 10:56:42 följande:
    hoppas hon blir frisk :) så hon inte smittas ;)
    Jo, men precis. Tror i och för sig att det kan vara tänderna också, för hon har börjat dregla igen.
Svar på tråden Vart e 86:orna